Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager logistik - håndter pakning af pakker m.m. søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger nogle der kan holde vores lager og sende vores pakker ud til vore kunder.

Er der nogle her inde der kender til nogle steder eller er der nogle der selv gør i dette? vi er rigtig gode hos os til at sælge smat bygge vores shop op, men knap så god til et støre logistik og tiden til at pakke det er også knap efterhåden, derfor kunne det være meget interessant hvis nogle kender til sådan en løsning?

Vores krav er som min.
- Varemodtagelse
- Vareafsendlse som min. (GLS & Post Danmark )

Fordel hvis:
- Logistiken er i danmark på grund at levering
- API integration mellem lager og vores webshop 

Håber nogle kan hjælpe os lidt her, vi er bo sidene på sjælland men lageret er ikke et krav at det er placeret, men altid rart lige at tage en kop kaffe med dem man overdrager ens produkter til.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Fra 9632 Møldrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa ,

Vi kan hjælpe jer med  komplet logistik løsning ,  du er meget velkommen til at sende mig en mail  lars@lm-lagerhotel.dk    og du

kan evt. kigge på vores hjemmesidewww.lm-lagerhotel.dk     i er meget velkomne her og  der er altid kaffe på kanden  :-)

 

Mange hilsner

 

Lars Monberg

LM-Lagerhotel A/S

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du er velkommen til at kontakte CS Logistics, e-mail ki@cslogistics.dk eller telefon 27834400 / 27834402.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)