Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af navn på Facebook side med 15.000 likes?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jah jeg fik en til at søge facebook om lov, men de skrev at mine navne var for langt fra hinanden.
Men jeg har begge domæner og de står under samme CVR nr osv. Så vi kan jo bevise det er mine sider begge to.
Den gamle sidder hedder pk-fashion med ca 14.500 likes nu og den nye hedder Kahsa med snart 7000 likes. Ville jo gerne ha sat dem sammen også fordi vi stadig har kunder som ikk kan finde ud af vi har to sider. :/

Men jeg ved at fx. Smartguy.dk skiftede navn til stylepit.dk og de navne er da lige så langt fra hinanden som mine er.

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at det kan være besværligt at skifte navn på siden er fordi Facebook ikke vil have at folk skal ændre deres side fra at handle om neglelak til jagtudstyr. Så vil de likes der allerede er givet ikke være reelle, da siden jo nu handler om noget andet end den oprindelige side. 

Når side navnene er forskellige fra hinanden er problemet, at Facebook skal undersøge om det så reelt stadig er samme produkter/service I tilbyder. 

Når du anmoder er det derfor vigtigt, at du giver en begrundelse for hvorfor de to sider skal merges. Og det skal de jo af den simple årsag at I er én samlet virksomhed nu. Hvis du har papir på det vil jeg da sende dette med, så de kan se at I bør få lov til at merge siderne. Jeg har lavet en del sammenfletninger af sider og det er bestemt muligt. Du skal bare have fat i den rigtige person og sørge for at give dem den rigtige information/dokumentation.

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du gør det mere besværligt end det behøver at være. 

Forklar dem, hvad du har forklaret her. Og drys lidt ekstra på, ved at nævne, at du foretrækker måden man kan markedsføre dig på facebook, fremfor googles produkter, og du gerne vil fortsætte med facebook. Harpespil! :) 

Og som andre har nævnt, synliggør for dem, at produkter og koncept forbliver det samme. 

Uanset hvad, håber jeg du holder siden opdateret, når du finder en løsning, hvis andre skulle komme til at stå i samme situation. 

Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Tak for din beskrivelse, jeg vil prøve en gang mere at ansøge facebook om lov til at flette de to sider sammen, også håber jeg på de siger ja denne her gang.

Sidste gang vi søgte forklarede vi også at vi havde skiftet navn men vi var et og samme firma med samme CVR nummer osv. men de mente stadig at vores navne var for langt fra hinanden. Men jeg giver det et forsøg mere. :)

Tak for hjælpen og glædelig jul.

Bedste hilsner

Katrine

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johera.

Jeg har forklaret dem tidligere hvilken situation vi står i og at vi har papir på vi er samme virksomhed, men vi fik et nej tilbage.

Men jeg vil prøve at søge en gang mere også gir jeg den lidt ekstra denne her gang ;) De kan jo også se pk-fashion siden deler opslag fra Kahsa og vi henviser til vores nye side osv. Det må da gi lidt os. :)

Tak for hjælpen, jeg skal nok gi lyd tilbage hvis jeg er heldig at de siger ja :D

Glædelig jul herfra.

Katrine

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg har prøvet at gøre som du har skrevet, men når jeg vil flette mine to sider skriver den følgende: Du er i øjeblikket ikke en administrator af den side, du ønsker at flette. Du kan ikke flette sider med en side, du ikke administrerer.

Jeg har dobbelt tjekket og jeg står som admin på begge mine sider. Ved du hvorfor den skriver det? Jeg har fået skiftet navn på min pk-fashion side til Kahsa Fashion men det har jeg lige gjort, så kan det være fordi Facebook lige skal registrere at jeg har skiftet navn.?

Jeg vil jo rigtig gerne ha flettet min Kahsa Fashion sammen med Kahsa.

Håber du har et råd. :)

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis en af de to sider har over 200 følgere/likes, har du ingen mulighed for at flette disse sammen og Facebook vil ikke gøre dette for dig.
Muligheden stoppede, mener jeg i 2013.

At skifte navn på en side kan godt lade sig gøre, dog kun en gang og dette skal godkendes af Facebook.
Her skal du dog være opmærksom på at det ikke giver mening at have to sider som hedder "næsten" det samme da der altid skal være som minimum et cifer til forskel og du vil altid være på 2 forskellige url adresser.

Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Kahsa.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno Bob.

Begge sider har langt over 200 likes men har bare set flere tilfælde på større virksomheder har fået sat deres sider sammen?

Jeg har så godt nok skiftet pk-fashion navnet to gange nu her, først til Kahsa og pk-fashion og nu til kahsa fashion for at håbe på de så ville flette siderne sammen. Men det er noget nyt noget der er lavet derinde, at man selv kan ændre navnet på den måde. Jeg har gjort det fra mobilen :)

Der står at hvis man skal flette to sider bliver ens likes rykket over til den side man ønsker at beholde resten bliver slettet og man kan ikke få siden tilbage igen.

www.kahsa.dk sælger tøj, sko og tilbehør til kvinder i den feminine stil.

Alle varer koster under 499,-

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du prøver at Google Mergin Facebook Pages, vil du ret hurtigt finde ud af at samtlige Facebook sider er lukket ned vedr. dette.
Til en start lukkede man ned for EU og siden hen for US, så nu kan ingen med over 200 likes merge sider og det uanset hvad man kalder siderne.

Det nytter ikke noget at kæmpe for ens navne, da det intet ændre.

Vi har forsøgt dette før med flere af vores sider også med mails til Facebook, men er aldrig kommet igennem med dette.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)