Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til feedback på vores webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 19
Fra  www.bogstaverogtal.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er der nogle der vil give lidt feedback på vores hjemmeside, den har kørt nu i ca. 2 mdr. vi kan ikke se evt. mangler eller forbedringer da vi jo nok har fået          " tunnel syn " på siden.  håber der er nogle rare sjæle der gider at ofre 2 min. :-)

 

Bedste hilsner Lasse

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

1 - Porto bliver ikke lagt på Total i kurven.

2 - Lidt sur måde man bliver tvunget over i kurven på, istedet for varen bliver lagt op i kurv og eller en pop up der viser den aktuelle kurv.

3 - http://www.bogstaverogtal.dk/overvaning-s-skilte    Ville måske dele det op, for hvad nu hvis man vil have 2 nr 1, 2 nr 2 , 3 nr 4, 1 nr 5 osv

4 - Slide er alt for stor

5 - De 3 featured kasser under slide, fortæller ikke meget, samt den ene er i ramme og de 2 andre ikke

6 - kontakt os..... Hvis I partout vil have et kæmpe billede, så enten vis jer selv eller en lille hund, ikke det der.

7 - Søgning, betingelser, sitemap leder til samme søgeside, der ligner lidt meget en kontakt form.

8 - Smid kontakt info samt CVR på forsiden.

Håber det kunne give lidt, held og lykke med siden som ellers er pæn, simpel og stilfuld der dog mangler lidt finish .

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er ekstremt godt, når du selv vil lave egen tekst - der hvor billedet af postkassen er. Det er super, at man let kan se en video og samtidig frembringe/fjerne info.

Forside billede er også virkelig godt. Men i den række, hvor der står "fragt kun 20,-" der kan man klikke på nogle af menu-punkterne, men ikke på fragt-punktet. Tror de fleste undlader at klikke på de menu-punkter, da de ikke umiddelbart virker til at være noget man klikker på, fordi du har de der "V-tegn" udfor.

Når du bestiller Folie tal, får du så et ark og skal selv klippe dem ud? - jeg er faktisk lidt i tvivl, nu hvor jeg ikke har studeret det til bunds :)

Som tidligere nævnt: CVR på forside / footer evt. også kortbetalings-logoer

Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 19
Fra  www.bogstaverogtal.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 1000 tak for at du gav dig tid til at se på siden, det er meget brugbart for mig :-)

Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 19
Fra  www.bogstaverogtal.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener selvfølge 1000 tak til begge to.

Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 19
Fra  www.bogstaverogtal.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der lavet lidt om på siden, håber i vil komme med kritik ris/ros

Mvh. Lasse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)