Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesigner søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Min nye hjemmeside  er under opbygning og jeg har i den forbindelse brg for en ny linie, logo og farve (og tekster) til min klinik.

Sidder du og brænder derhjemme med de gode ideér, lækkert design og en højt udviklet æstetisk sans, så skriv til mig.

Jeg har en akupunkturklinik med en træt hjemmeside som trænger til en saltvandsindsprøjtning. Jeg har ikke de store midler at gøre godt med, så betaling er begrænset, men er til at tale med. 

Gælæder mig til at høre dine fede inputs :-)

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan muligvis godt hjælpe dig :)  

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Har sendt dig en PM.

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Anders

Vi er mange herinde der gerne kan og vil hjælpe dig, prøv evt at slå den op på http://www.amino.dk/freelancer/offer.aspx jeg er sikker på at det vil give den en hel del gode tilbud

//Morten

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve Crevo 

Ellers er Aminos Freelancer-system et andet godt bud, som Morten skriver. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Thorhauge:

Min nye hjemmeside  er under opbygning og jeg har i den forbindelse brg for en ny linie, logo og farve (og tekster) til min klinik.

Sidder du og brænder derhjemme med de gode ideér, lækkert design og en højt udviklet æstetisk sans, så skriv til mig.

Jeg har en akupunkturklinik med en træt hjemmeside som trænger til en saltvandsindsprøjtning. Jeg har ikke de store midler at gøre godt med, så betaling er begrænset, men er til at tale med. 

Gælæder mig til at høre dine fede inputs :-)

Hej Anders

Det lyder som en super spændende opgave, som vi meget gerne vil hjælpe dig med at løfte :-) 

Vil du ikke smide mig et mail med et link til din nuværende “trætte hjemmeside“? Så vil jeg udarbejde et uforpligtende og gratis udkast til dig, hvor du kan se hvorledes vi ville kunne løfte din hjemmeside visuelt og grafisk. Se hvad vi tidligere har lavet for vores nuværende og tidligere kunder på: Erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Du fanger mig på simon@erhvervshjemmesider.dk, ser frem til at høre fra dig. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)