Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger gadget-blogs og bloggere

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har netop lanceret min første webshop. Shoppen sælger mit eget produkt, en USB-kopvarmer i trælook. 

Ideen om en USB-kopvarmer er ikke ny, jeg har dog forsøgt at videreudvikle konceptet. Det unikke ved min USB-kopvarmer er at den er dansk designet, samtidig med at den varmer ca. 40% mere end de konkurrerende produkter. Jeg har forsøgt at gøre denne kendte USB-gadget mere tiltrækkende ved at lave dem i et nyt og moderne trælook. I kan besøge webshoppen her.

Jeg er pt. igang med at markedsføre min USB-kopvarmer og min webshop. Jeg vil derfor gerne ud på diverse danske forums om gadgets. Mit problem er at jeg ikke rigtigt kan finde nogle som der stadig er aktive. Er der nogle af jer her i hardware og gadgets som kender nogle gode forums og sider hvor denne gadget kunne være aktuel? 

Ser frem til at høre fra jer!

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her på Amino som har en elektronik/gadget blog, som kunne være interesseret i at lave en anmeldelse eller test af vores HotKop

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 4. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se det er en god ide for mig at få startet en op, så hvis du har lyst til at have en anmeldelse i en nyopstartet blog kontakt da gerne mig :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PM Smile

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 54
Fra  EPDesign.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Tobias.

Du må gerne skrive et "gæsteindlæg" til min blog på www.epdesign.dk.

Jeg har min egen blog som omhandler diverse elektronik ting, så din kop passer fint ind her.

Bloggen er nyoprettet, så der er ikke mange indlæg endnu, men du vil helt sikkert komme til at få et par gratis besøg fra mig af :-)

Jeg kan kontaktes på: kontakt@epdesign.dk

Med venlig hilsen,
Emil Pedersen 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, 

Mange tak! Jeg har sendt dig en mail Smile

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan aldrig skade at smide en mail til meremobil, mobil.nu eller mobilsiden. De har dog som regel travlt og måske dit produkt falder lidt udenfor deres radar. Der er også et par mindre sites, hvor chancen for at de finder tid til at teste dit produkt måske er større - prøv at kontakte tech-test.dk og elektroniktest.dk

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Din USB-kopvarmer passer rigtig godt ind på min gadget blog gadgetoversigt.dk. Du kan lige sende en besked, hvis det var noget?Smile

Mvh.
Thomas

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du komme med et godt opstartstilbud, så er du velkommen til at få dem på vores dealsite når vi åbner;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)