Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver man straffet for at købe links?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan i anbefale køb af links, eller skal jeg holde mig fra det?? :) Og hvor skal jeg købe dem henne for at være sikker på at få noget ordentligt??

Lige nu har jeg kun næsten 500 indgående links - Hvorimod min konkurrent har over 100.000 

Fordele/ulemper? Gode/dårlige steder?
 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:
Lige nu har jeg kun næsten 500 indgående links - Hvorimod min konkurrent har over 100.000

Indgående links betyder ikke nødvendigvis så meget. De 100.000 kan sagtens være fra ét domæne, og så er værdien måske ikke så imponerende. Ja, man kan købe links, nej, det er ikke nødvendigvis nogen særlig smart strategi. Noget andet man kan gøre istedet, er at købe en seo ydelse som kan omfatte både on-page og off-page seo, off-page værende ting som linkbuilding. Men andre ting som gode titler, interne links og andet kan også have en stor betydning for placeringen. Mange klarer så linkbuildingen ved fx at skrive nogen relevante artikler, og få lagt ud på relevante hjemmesider.

Det der med "bare" at købe links vil jeg anbefale du holder dig fra, det kan vende rundt og straffe dig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

meget sjældent bliver man straffet , men jo bedre siden er indhold , jo lettere kommer en del links af sig selv

mere indhold på siden god ide , lettere at få siden godkendt blogs løs på siden 

videoer på siden perfekt , folk elsker linke til sådan indhold , se den fede video og så spredes den.

lav nyheder du kan sprede nyhederne på presse sider og vis blog kan du tilmelde dig dig enkel rss sider 

links har meste værdi vis har en pagerank jo bedre , jo mere giver det til siden .

man kan aldrig være sikker på det er ordentligt links , da google ændre reglerne konstant .

jeg ville vis var dig sprede siden løs tilmelde mig steder links kataloger prss sider du kan selv lave en del af det ,men kan både kombiner få nogle til at lave noget for dig eller alt laves af andre , indhold og indhold er vigtigste vil jeg mene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil som sådan mene, at det er en uetisk måde at komme frem på i søgeresultaterne, men måske er det bare mig. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :)
kunne det være en idé for mig at lægge den op i freelancer? Min onpage hænger rimeligt godt sammen.. Men offpage kunne jeg måske få noget hjælp til mod betaling..? - Nogen referencer??

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

STOP USING DOMAIN AUTHORITY, TRUST FLOW AND PAGE RANK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)