Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Streaming-løsning søges, så jeg kan sælge mine foredrag online

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver en del undervisning og mange af tingene går jo igen x100. Der er også nogen, der måske ikke vil købe et helt kursus, men gerne lige vil opdateres på et emne. Og så ville jeg da heller ikke foragte en lille passiv indtægt i baggrunden.

Så nu skal det prøves: Noget med at lægge et par foredrag på nettet og streame dem mod betaling.

1) Kan mine kloge amino-kolleger pege på den tekniske løsning: hvor jeg skal have filmen liggende, og hvordan jeg får den solgt?

2) Jeg tager også gerne mod idéer til, hvordan man får skubbet det i gang uden at skulle give det væk gratis (til de få kunder, der faktisk viste sig at være interesseret)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har youtube ikke åbnet for betalingskanaler?

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Polo. Hvad handler dine foredrag om? Jeg er selv i gang med at bygge sådan en side, så afhængig af, hvad du laver foredrag om, vil jeg muligvis kunne hjælpe dig.

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poli.

Jeg ved ikke om http://www.vidcaster.com/ er noget ala det du søger? De har i hvert fald en paywall/subscriptions etc.

En kort beskrivelse fra deres side:

"Vidcaster provides a video experience platform that makes it simple to use video strategically in business processes like lead generation, employee training and customer support. Our platform enables you to manage, enrich, distribute and analyze your videos. Use Vidcaster to put video on your website, create a video gallery, charge for your videos or launch a secure video portal."

Mvh
Mark
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Jeg underviser projekterende indenfor byggeri. Jeg surfede lidt videre. 

Youtube er vist kun til store firmaer (filmselskaber). Firmaet Viddler, der selv har en måske interessant løsning, stiller alternativerne op her: http://blog.viddler.com/ericm/is-youtube-subscriptions-an-option-for-your-business-to-sell-videos-online/. Sjovt nok ender de med, at de netop selv har den mest interessante løsning. Men de argumenterer faktisk godt for det. Her er en video(!) om, hvordan man gør: http://info.viddler.com/learning-center?submissionGuid=a16ba7c3-e529-490b-ae25-fef9e2d17c16

Jeg er kommet frem til, at jeg vil sælge som pay per view. Det kan Vidcaster vist nok ikke.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Smid mig en mail på jonas@strongmind.dk

Måske jeg kan hjælpe :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)