Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vilkår og Betingelser for en web portal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og skriver Vilkår og Betingelser for en ny web portal der snart går i luften.
De skal til en hver tid accepteres for at kunne oprette en brugerprofil, så der er mange aspekter der skal beskrives og præciseres ind alle parter er sikret bedste muligt og i henhold til dansk lovgivning.

Men der er altid et eller andet man overser, så jeg håber der er nogen der kan kommer med lidt erfaring eller bare forslag.

Jeg er her lidt begrænset af ikke at kunne sætte ord på hvem, hvad eller hvor hvad angår den konkrete portal.
Men overordnet er der tale om et samlingssted for en voksende niche, med debat, artikler og arrangementer.
Brugerne oplyser udover et brugernavn og email adresse, frivilligt navn og adresse oplysninger for brug af Administratoren.
Der er nogle options i forbindelse med hvilke typer af emails man ønsker at modtage.
Alle email, navn og adresse informationer er kun for brug af Administrator og videregives ikke.

Jeg er ikke den store tekstforfatter, så et par gode hints vil være hjerteligt modtaget.

Tak!

/Nis

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)