Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger opls om pris på støbeværktøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg er på udkig efter oplysninger ang priser på værktøj/støbeforme til støbning af små plastemner (ca 3 g). Desuden vil jeg gerne høre om der er andre der har erfaring med betingelser når man engagerer sig med et plaststøberi.

Jeg har en prototype af et stykke legetøj til kreativ bygning/konstruktions leg. Det er ca 3 x 1,5 cm og vejer som sagt 3 g ca. Emnet er relativt ukompliseret og jeg har selv 3D printet ca 100 stk og kan se det virker (ungerne glemmer både tablets og fjernsyn). Jeg vil meget gerne bestille en stor mængde og sælge det via hjemmeside men det er svært at få oplyst en ca. pris på et værktøj/støbeform hos støberiet. Hvis der er noger der har et bud på hvad den slags værktøj står I vil jeg gerne høre det.

En anden ting er at støberiet vil have kontrakt på støbning I 3 år. Det virker som lang tid. Er det normal praksis?

Med venlig hilsen

Hugo

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at tage kontakt til molytex i Glostrup - sidst fik jeg oplyst en pris på en injection molding form på mellem 28.000-45.000 kr - samt 14.000 ekstra for højglanspolering hvis emnet skulle være gennemsigtigt - det var i størrelsesorden en tapedispenser - din form skulle gerne kunne laves for noget mindre er mit bud

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Jeg vil prøve det. Det lyder som en overkommelig pris.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også MV-plast i Randers.

De er også fornuftige.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)