Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til prissætning hos importvirksomhed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Min virksomhed har fået mulighed for at importere nogle produkter fra USA. Jeg er nu mere eller mindre nået til at skulle priser til min kunder, men der er et par ting jeg ikke helt kan dreje.

Min leverandør skriver MSRP ved deres produkter hvad er det? 

eller mere specifikt er det med MOMs?

Hvad bør mine kunders fortjeneste ligge på?

og hvis en kunne fortælle mig hvor/Hvordan jeg får fundet shipping info fra USA til Danmark så jeg kan få det regnet med i prisen.

Mange tak

SRc 

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Skuffesag IVS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SRc

jeg kan assistere med fragtrater fra US til DK

Benyt www.lookuprates.com

Udfyld alle nødvendige adresseoplysninger samt godsdetaljer og jeg kommer retur til dig

Bedste hilsener

Rune Julius

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MSRP = Manufacturers Suggested Retail Price (Altså prisen din producent tænker produktet skal sælges til i butikkerne - Det er dig dog frit for hvad din RP skal være). (I øvrigt første hit på google)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 

MSRP  = manufacturer's suggested retail Price   Det den vejledende udsalgspris som du formodentlig ikke kan bruge til noget som helst, da der ikke er taget højde for dine fragt og told omkostninger.

SRConsult:
Hvad bør mine kunders fortjeneste ligge på?

 Hvordan i alverden forventer du at vi skal kunne svare på det, vi kender jo hverken produktet eller dine kunder. 

Med hensyn til shipping kommer det jo meget an på om det det er sø eller luft fragt du ønsker at benytte?    

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)