Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har købt en konkurrende webshop -> produkter ind i egen shop - SEO råd

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ca. 3000 produkter. Nogle af dem vil jeg så ikke bruge mere, men tænker at redirecte dem til andre alternative produkter.

Når jeg har lavet en 301 permanent redirect - vil jeg på sigt, når Google er opdateret, kunne slette den gamle shop? 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, når produkterne i den nye shop er blevet oprettet og du har et 301 redirect fra den gamle URL, så kan du godt slette den gamle shop - bare behold de redirect du har lavet på domænet. 

Med 3000 produkter, så ville jeg klart automatisere processen. Alt andet vil være en kedelig og unødvendig dyr opgave :-D 

Punkt 1 er at få produkterne over i den nye shop. Først da kender du den nye url. 
Derefter kan listen med ny og gammel url, og ht access filen med dine 301'er laves.

Du er velkommen til at smide en mail / besked til mig hvis du vil have et bud på opgaven. Min mail er dd@d-form.dk hvis det er. Jeg ser det ikke som en stor opgave, men omvendt heller ikke noget der er klaret på et par timer... 

God aften.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)