Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej! nogen der har erfaring med crowdfunding?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med crowdfunding, som i vil dele med mig?

Vi er igang med at udvikle en app, og vi kunne godt bruge et råd om hvordan vi skal crowdfunde det...? Skype-Smile Idea

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

Crowdfunding er en genial måde at finde kapital på. 

Dog er det sjældent at software startups for en succesfuld funding. 

hele formålet med crowdfunding er at de personer der funder dig for noget for de penge de har betalt. 

Fx. var der en dansk iværksætter som blev succesfuldt funded, han lavede et fysisk produkt (wallz) alle de personer der fundede ham fik så det fysiske produkt tilsendt bagefter. 

Så vis i har et app, så kan det hurtigt blive svært at finde noget som jeres fundere kan få igen. Og det bliver derfor svært for jer at få en succesfuld kampagne da der er ingen der gider bruge penge på jeres kampagne vis ikke de for noget unikt tilbage. 

Nu ved jeg ikke hvad jeres app går ud på, men stort set det eneste i kan give jeres fundere er at give dem appet gratis. og de fleste apps koster ikke mere en 7-14kr. 

Folk der bruger crowdfunding hjemmesider leder nemlig efter seje produkter som de kan få tilsendt af virksomheden før alle andre. 

Og i jeres tilfælde er et app bare ikke særligt attraktivt at betale for på forskud. 

Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tak😜😊

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være opmærksom på skattesiden af crowdfunding, da de donerede beløb er skattepligtige. Hvis du skriver en mail til graversen28 @ hotmail.com , vil jeg gerne lige sende en artikel til emnet, som jeg ikke kan dele her :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)