Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg leverandører af tøj?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)
Jeg er en pige med en drøm om at starte egen webshop med salg af tøj. Jeg er dog på helt bar bund når det kommer til, hvordan man finder leverandører. Er der nogen der ved, hvordan man finder leverandører af tøj i præcis den stil man ønsker?
Når man har modtaget tøjet og solgt det videre - hvordan vil den bedste fragtmetode så være?
Håber der er nogen der vil hjælpe mig.
På forhånd tak.

Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken slags tøj er det? Er det noget du selv vil designe eller vil du bare købe det fra eksisterende leverandører?

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tinepingvin,

Er det noget tøj som du ønsker at købe til videresalg eller vil du selv producere tøjet med dit eget mærke med din egen stil?

- Nea Pho

Tilmeldt 8. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at finde leverandører af tøj til videresalg :)

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel rimelig nemt med tøj i en bestemt stil. Gå ud i butikkerne og find tøj i den stil, du søger. Se mærket i nakken og gå hjem og søg på navnet på Google og så skulle leverandørens hjemmeside gerne dukke op. Her finder du et tlf.nr. de kan kontaktes på.

Alternativt må der vel findes nogle mode-messer, hvor man kan finde noget.

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Tilmeldt 8. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.
Det skal ikke være mærkevarer. Det tøj jeg forestiller mig, er noget man ikke sådan lige finder i butikkerne. Det eneste sted jeg har set det blive solgt er over eBay.
Det ville være nemt bare at se mærket i nakken på noget tøj i butikkerne, men det er netop ikke mærkevarer jeg vil sælge. Det er derfor jeg har svært ved at finde ud af, hvordan man finder leverandører.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)