Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemmelse af betalinger i Dinero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvordan afstemmer I kontoudtog fra en kreditor (fx Jem & Fix) med de bogførte køb til lige netop denne kreditor?

Jeg kan kun finde frem til den aktuelle saldobalance, men jeg vil gerne kunne se hver eneste betaling jeg har lavet til fx Jem og Fix i hele.

Håber I kan hjælpe. :)

Fra Kokkedal
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Fra  Talknuseriet Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du går ind under kontakter, klikker på leverandøren så du får stamdata frem. Der finder du oppe til venstre en knap der hedder "leverandørsaldoliste. med den skulle du kunne afstemme, du skal bare være opmærksom på at det "kun" er de ikke betalte poster der kommer frem.

Jeg håber det løser det :-)

Mvh Catja

Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Catja,

Dvs. jeg kan ikke få en udspecificeret liste frem for samtlige betalinger i hele 2014 til lige præcis den leverandør?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved det ikke, men jeg ved, at hvis det er en vigtig kreditor, kunne du overveje at give den eget kontonummer i balancen og postere her. Så kan du følge med, direkte på udtræk herfra. Det er selvfølgelig ikke smart med mange kreditorer og burde jo heller ikke være nødvendigt.
Et tungt alternativ kunne være at eksportere posteringerne til f.eks. excel eller access og lave rapporter dérfra.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

msmjl:
Dvs. jeg kan ikke få en udspecificeret liste frem for samtlige betalinger i hele 2014 til lige præcis den leverandør?
nej som jeg ser det også - kun ubetalte. Som Jørgen foreslår kan du bruge kassekladde og gi hver leverandør sin konto - men det er jo tungt. Du kan naturligvis se alle betalinger til leverandøren i bankkonto - og f.eks. der afstemme jem og fix for alle betalinger (ud fra dato relativt simpelt af afstemme med konto udtog for jem og fix hvis du får et sådan) og de ubetalte kan du se på konto - debitorer ubetalte eller for selve leverandøren

ER det få store leverandører ville jeg stikke dem deres egen konto - Måske Dinero en dag tilføjer så man både kan se betalte og ikke betalte inde under leverandøren, men det er noget man ikke kan ret mange steder desværre - derimod kan man ofte - i status konto kreditorer se alle transaktioner 

ET alternativ - Bruger du købs funktionen - så skriv Jem & fix - Skruer - med Jem og fix først i vare beskrivelsen. Så kan du i vareforbrug se alle køb fra Jem & fix  - (tryk på linjerne ud fra konto varekøb så åbner Konto kort)

Derefter kan du se alle Jem & Fix - og er der mange, man du nu trykke "download konto kort"? så får du en cvs fil - lige til import i excel, hvor du kan sortere efter navn  og der vil alle jem og fix ligge samlet lige så nydeligt - både betalte og ikke betalte (første gang du importere vil excel spørge om du vil gemme som standard - og det gør du bare - så tager import til excel sekunder næste gang)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 43
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ER det få store leverandører ville jeg stikke dem deres egen konto - Måske Dinero en dag tilføjer så man både kan se betalte og ikke betalte inde under leverandøren, men det er noget man ikke kan ret mange steder desværre - derimod kan man ofte - i status konto kreditorer se alle transaktioner 

I den nærmeste fremtid bliver det muligt at downloade kontoudtog for hver enkel kunde samt leverandør :) Pt. er muligheden, som i andre skriver, kun at se ubetalte poster på de enkelte leverandører. 

De bedste hilsner 

Jacqueline 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)