Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe? - Marketing Software til brug i skoleundervisning (erhvervsakademi)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg underviser i Marketing og E-Handel på et erhvervsakademi i DK og ønsker at mine studerende skal blive endnu bedre klædt på praktisk (og altså ikke kun teoretisk).Derfor leder jeg efter relevant software, som kan anvendes i undervisningen. Jeg kender selvfølgelig en del selv men vil gerne inspireres.

Ønskescenariet er, at det er gratis eller billigt og jeg tager gerne i mod installationer fra software-huse, som ønsker at studerende skal lære deres software at kende. Det vil være helt fantastisk, hvis vi på en eller anden måde kan få adgang til software med data, men det bliver måske svært. Jeg tager i mod alle indlæg, opklarende spøgsmål og ideer med kyshånd.

Jeg leder efter software inden for følgende kategorier:

-CMS/Landing page

-E-Shop

-Webanalyse

-Web Test-softare (A/B og Multivariate testing)

-Newsletter software

-SEO

-Social Software Monitoring

På forhånd tak

Nicky og de spændte studerende

Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker om ikke du i lige så høj grad skal hjælpe dine elever med at holde overblik over deres projekter.

De skal holde mange bolde i luften og de fleste Danske universiteter, højskoler og akademier bruger mindmapping til den slags.

Se evt. www.skolesoftware.dk

Tilmeldt 7. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Tak for svar.

Vil nu alligevel gerne prøve at finde nogle af ovenstående løsninger, som erhvervslivet efterspørger fra vores studerende.

Håber på flere svar.

Mange hilsner

Nicky

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)