Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mellemmand?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have hjælp til at kontakte forskellige polske/kinesiske/tyrkiske/ægyptiske? firmaer som kan lave metervarer ud fra kundens eget design. Du skal kunne kommunikere med dem omkring priser, mindstekøb, garanti på at stoffet ikke indeholder nogle af de forbudte kemilikalier i miljøstyrelsens lovgivning om børnetøj, finde ud af hvordan jeg får givet dem mit design, og hvordan mit design skal præge stoffer.

Kort:
Jeg skal bruge metervarer i mit eget design. Kan du hjælpe mig med alt det praktiske og hvad er din pris?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at få metervaren vævet i stedet for printet,

så undgår du problemet med print kemikalier. 

Du skal forvente minimum fra omkring 2000 meter uanset hvilken metode du bruger. 

Priser kommer an på valg af metervaren og skal der printes er prisen afhængig af antal farver. Forvent fra usd 2 pr meter. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar Mikkel. :)

Tak for dit råd om vævet stof.  Det vil jeg da gøre i stedet for.

Du siger minimum 2000 m. Er det så 2000 m pr slags design, eller kan jeg godt lave forskellige designs på de 2000 m?

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg skriver 2000 meter er det pr design, men de 2000 meter skal du tage med forbehold. Muligvis du kan finde steder der accepterer mindre oplæg, eksempelvis hvis du har flere designs eller er villig til at betale en mer pris (up charge) pr meter. 
I denne branche er intet givet på forhånd, alt kan forhandles. 

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikke 😊

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)