Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg være med til at designe Amino 2015 og fremad?..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

- og specielt til dem, som stålfast og uden tøven får Amino til at fungere:

Kan jeg måske blive taget i betragtning, til at være med til at designe det nye 'look' af Amino, som jo må komme på et tidspunkt?

Jeg har været her, nærmest siden det startede, on/off - og jeg har været plusmedlem og har tilbudt mine ting på 'freelancer' med moderat succes i et godt stykke tid.

Jeg føler virkelig, at Amino står overfor en overhaling af design og generel 'usability' - og jeg vil meget gerne hjælpe(!). Jeg tror nemlig, at jeg har nogle ret begavede idéer - hvis altså de bliver lyttet på.

Jeg vil som udgangspunkt bare belønnes med et vist antal tid som plusmedlem - men, hvis vi bliver forelskede, kunne det være fint med en anden form for erkendelighed..

Hvad synes bestyrelsen?

Mvh David

www.davidchristensen.dk

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med det. 

Jeg tror desværre ikke den tilgang hjælper dig eller dem.

De har faktisk helt vildt dygtige designere, men Amino er teknisk bundet op på en gammel platform som ikke gør det lettere. 

Du kan evt tage et kig på Agera.dk og Dinero.dk, som visuelt fremstår meget professionelt.




Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke redigere i mit indlæg, men min pointe var at hvis du har rigtigt gode forslag, så synes jeg du skal dele det med dem.

Som jeg ser det er det dig der måske? mangler at bevise dit værd.

Det er i hvert fald der jeg er - så undskylder hvis jeg tager fejl :-)

Jeg har selv gjort det for nyligt og det var en idé jeg selv ville være gået videre med og måske også vil det, men det men indsatsen fra min side kommer til at bære præg af at det er mit hovedfagområde. Jeg ville dog hellere have at de - som tidligere kunde - fik idéen før andre gjorde :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Design er vores mindste udfordring pt.
Vi sidder med den gamle møjplatform, som ridder os som en mare.
Vi har nye gode folk på jobbet og de er ved at danne sig et overblik over hvad der skal gøres.
Så jeg håber vi snart kan komme videre og have den luksus at bekymre os om designet.

Så tusind tak for forslaget, men vi er bare ikke der lige nu.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Design er megavigtigt! Det har vi debatteret en del gange efterhånden - og du er en tør gammel bøf at stikke i Smile

Hvad, vis David fik lov - og Martin ikke blandende sig så meget - tror du vi kunne finde ud af nogle, ihvertfald del-elementer, som kunne gøre Amino til et smukkere sted?

Jeg vil så gerne - og også argumentere for det! Design er bare skide-pisse vigtigt..(!)

Mvh David
-

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja David, design er vigtigt.
Som Gita skriver, så kig på vores to andre virksomheder:

www.agera.dk
www.dinero.dk

Der ser du at vi godt kan og vil.

Amino's udfordring er bare meget mere grundlæggende. Det vælter ind med brugere på vores møj gamle platform og det er den vi sidder og kæmper med.
Når vi forhåbentligt kommer i mål med det, så er design super interessant og så tager jeg gerne en snak med dig til den tid.
Tak for tilbuddet om hjælp!

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)