Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tyskland flytte permenant?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino.
- Jeg een 46 årige tyrkisk mekanikker, der er bosat i storkøbenhavn, og er ejer af et lille værksted.
Jeg har en kone og 4 børn.
Tvillinger der går i 9. Klasse, afslutter til sommer
1 søn der går i 1.g
1 datter der går i 3.g og afslutter til sommer og skal starte på uni.

Jeg har været en tur til Tyskland (Dortmund) hvor Jeg har undersøgt markedet indenfor biler og synes der er god marked inden for det. jeg har derfor tænkt på om jeg og min familie kan flytte 100 procent permanent til Tyskland uden returnering eller have nogen former for relation til Danmark mere. jeg har dansk statsborgerskab, kun opholdstilladelse C, og er igang med opgradering til eventuelt permanent.

Kan jeg flytte der ned 100 procent permanent? Kan mine børn gå i skole på samme trin, uden nogle problemer eller andet? Hvem skal jeg henvende mig til? Jeg vil slev stå for fund af bopæl mm. Det eneste jeg vil have er tilladelse til ophold og blive en del af Tyskland.

Jeg regner med at flytte til sommer, men at gøre alt klar med bolig, skole mm. inden der.


Skriver på vegne af Oliver, der jeg ønsker anonymitet.

Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Boost

Tilmeldt 22. Apr 13
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nogle svar?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver123:
jeg har dansk statsborgerskab, kun opholdstilladelse C, og er igang med opgradering til eventuelt permanent.

Det er meget specifik situation, tror ikke, at du vil få hjælp her.

Ingen tvivl om det, I vil have det meget bedre derover. Jeg har boet der, og kan bekræfte et stort tyrkisk samfund i det område, som hjælper hinanden.

Prøv spørg den tyske ambassade her, eller den danske derover.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)