Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste og hurtigste host til webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

I forbindelse med Morten Vadskærs indlæg omkring vigtigheden omkring hastighed af ens websites og webshops ( http://www.amino.dk/blogs/mortenvadskaer/archive/2015/01/02/hastighed-er-en-feature.aspx). Er jeg meget interesseret i at høre hvor man finder den bedste hostingløsning til brug af webshop (hovedsageligt woocommerce). For mig virker de "billige" løsninger: unoeuro, meebox, surftown ikke som de bedste løsninger hvis man ønsker at køre en seriøs forretning online.

Har hørt at digitalocean.com skulle være godt....

Hvad mener I?

Mvh/ Mikkel

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig på hosting4real.net

Jeg er veldig tilfreds med det hele. Hurtige og ikke overbelastede server!

Lucas (er også her på Amino) er meget behjælpelig med alt og lidt mere.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Rasmussen:

Hej alle,

I forbindelse med Morten Vadskærs indlæg omkring vigtigheden omkring hastighed af ens websites og webshops ( http://www.amino.dk/blogs/mortenvadskaer/archive/2015/01/02/hastighed-er-en-feature.aspx). Er jeg meget interesseret i at høre hvor man finder den bedste hostingløsning til brug af webshop (hovedsageligt woocommerce). For mig virker de "billige" løsninger: unoeuro, meebox, surftown ikke som de bedste løsninger hvis man ønsker at køre en seriøs forretning online.

Har hørt at digitalocean.com skulle være godt....

Hvad mener I?

Mvh/ Mikkel

Det er helt korrekt, at det for det meste er forkerte og - i følge min egen mening - en anelse uambitiøst, at lægge en webshop på et billigt webhotel, specielt hvis det er god performance man vil opnå. En cloud-løsning/cloud vps vil dog være i den rigtige retning. Men du skal ikke bare have en server. Serveren skal også være korrekt sat op og tunet, hvis du skal opnå maksimal performance.

Digitalocean er dygtige - det kan der ikke være nogen tvivl om. Om de er det rigtige for dig, det ved jeg ikke. Det kommer meget an på budget og ambitioner. Bemærk dog, at de ikke har servere i Danmark. Det betyder ikke det store, men nogle påstår at det har en påvirkning på SEO-resultater i forhold til en dansk målgruppe.

Vi har en del seriøse og store webshops der med succes kører på en managed cloud-løsning. Måske det også kunne være en mulighed? Tag den gerne med i dine overvejelser, og hiv fat i mig, hvis det kunne være relevant. :-)

Jeg håber du finden den rigtige løsning! God dag.

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Du får lige mine holdninger med. :)

Personligt ville jeg ikke ligge driftservere hos digitalocean. Jeg bruger dem selv, men ikke til driftkritiske opgaver.
De har ikke DDoS beskyttelse på deres netværk, men null router trafikken til din server ved at angreb.
Se f.eks. dette eksempel. https://tcole.me/s/2014-12-08_1145.png

Efter min mening er det egentligt bare at hjælpe angriberen at null route trafikken.

Hastighed er vigtigt, men i rigtigt mange tilfælde så start med at kigge på din kode.
Det er korrekt at man kan "hardware" sig til en hurtigere performance. F.eks. med SSD eller ved at købe plads på en server som er bedre hos en anden leverandør.

Ofte ligger den største hastighedsforbedring dog i din kode. F.eks. ved at bruge FPC (Full Page Cache) eller lignende. Fjerne moduler som ikke bliver brugt alligevel, optimering af databaser. Fjernelse af langsomme scripts osv.

Mvh
Sylvester 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sylvester Nielsen:

Hastighed er vigtigt, men i rigtigt mange tilfælde så start med at kigge på din kode.
Det er korrekt at man kan "hardware" sig til en hurtigere performance. F.eks. med SSD eller ved at købe plads på en server som er bedre hos en anden leverandør.

Ofte ligger den største hastighedsforbedring dog i din kode. F.eks. ved at bruge FPC (Full Page Cache) eller lignende. Fjerne moduler som ikke bliver brugt alligevel, optimering af databaser. Fjernelse af langsomme scripts osv.

Mvh
Sylvester 

Helt korrekt. Man kan skalere sig ud af mange ting, men det er aldrig den rigtige løsning. Den rigtige løsning ift. performance ligger i optimeret kode. Derefter kommer et optimeret server-setup og derefter; den rigtige hosting-platform. Som vi plejer at sige i Meebox:

"Et website kan aldrig afvikles hurtigere end koden tillader".

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også se på platformen. Der er flere, der er væsentligt hurtigere end WooCommerce ;-)

Anyway... jeg har altid benyttet PIL til hosting af mine vigtigere sider (har haft Kondomaten derpå siden starten i 2001) og er yderst tilfreds. Ikke billigt, men enormt stabilt og hurtigt.

Glad for at mit indlæg har inspireret.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Serverfruit har vi et stort fokus på at hjemmesiderne skal køre så hurtigt som muligt.

Digital Ocean er efter min mening ikke det bedste sted at ligge siden - især da du så også selv skal styre serveren - og kan du det?

Hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Fedt med så mange gode svar - tak!
Jeg vil helt sikkert benytte mig af jeres råd og nok sige til hvad valget er blevet:)

God dag til jer alle.

/ Mikkel 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)