Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POS System til detail som virker på IPAD

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er kommunikationsansvarlig, så det er desværre ikke min metier at dele den tekniske opbygning af e-conomic. Desuden er det nok at stretche den i forhold til at diskutere det konkurrenter imellem Smile

Vi integrerer med Ingenico iSMP-terminalen, som sammen med vores app er certificeret ved Nets. Hvis du har andre spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til én af vores systemrådgivere.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Nygaard Knudsen:

Jeg er kommunikationsansvarlig, så det er desværre ikke min metier at dele den tekniske opbygning af e-conomic. Desuden er det nok at stretche den i forhold til at diskutere det konkurrenter imellem Smile

Vi integrerer med Ingenico iSMP-terminalen, som sammen med vores app er certificeret ved Nets. Hvis du har andre spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til én af vores systemrådgivere.

Hej Kenneth,

Så hiv da fat på din tekniker og så skrevet et svar her så alle kan se den funktionalitet som i kan. Så er det også nemmere at kunne sammenligne en ipad kasseapp med et traditionelt POS system.

Så hiv fat i din backoffice og kommuniker det hele ud bagefter til glæde for alle

/Kasper

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Nygaard Knudsen:

Jeg er kommunikationsansvarlig, 

Hej Kenneth,

Har du mere nyt i sagen?

/Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kasper

Jeg tror ikke, du har læst mit seneste svar godt nok - men henviser til det en sidste gang. Fortsat god dag.

//Kenneth

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er meningen med at være på Amino, hvis man alligevel kun kan kommunikere en henvisning til andre personer, men ikke give et konkret svar i en tråd/debat? ;)

Et fint eksempel er Pakkelabels.dk der sagtnes kan svare på alle spørgmål til deres produkt på Amino.

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Nygaard Knudsen:

Hej Kasper

Jeg tror ikke, du har læst mit seneste svar godt nok - men henviser til det en sidste gang. Fortsat god dag.

//Kenneth

Ikke at jeg skal bestemme over et forum eller Amino.dk - men her deler vi jo primært viden og erfaring - i dette tilfælde det modsatte.

I skriver at i kan - vil du så ikke godt finde en som forklarer hvordan jeres opsætning hænger sammen, så det rent faktisk er overskueligt for kunden som forespørger det relevante produkt. 

/Kasper

Tilmeldt 6. May 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Optipos Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi (Optipos) har kasseløsninger baseret på iPad/iPhones.
Hertil er vi integreret med e-conomic, billysbillling m.m.

Vi har samarbejde med, blomsterbutik, guldsmed, cafe og meget mere. 

Du er meget velkommen til at tag et kig på vores hjemmeside;
http://optipos.dk/butikslosning

Evt. Giv et kald også kommer vi gerne ud til en uforpligtende visning af vores kasseløsning.

Tlf.: 70 23 66 46

Venlig hilsen

Camilla Nielsen

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har testet Wallmob af flere omgange i forbindelse med integration til e-conomic. De har efter min mening ikke en løsning der fungerer for mindre virksomheder "out of the box", og har aldrig haft det! Første gang jeg testede den løsning de havde meldt klar, havde de glemt at bogføre moms på salgstransaktionerne - meget oprydningsarbejde for bogholderen og kunne have endt fatalt for en lille butik. For nylig har jeg testet igen da de annoncerede en ny integration til e-conomic, og den virker stadig meget begrænset og utilfredsstillende. Derudover nægtede de at ud tage udstyret retur, som ellers var aftalt på skrift. I forbindelse med min seneste test gik jeg med til at købe og betale den store Hardware pakke, så jeg kunne teste den nye Wallmob integration til e-conomic og komme med feedback til deres udviklere, men på grund af skepsis fra tidligere test var jeg meget opmærksom på at vi kunne returnere Hardware hvis løsningen ikke endte tilfredstillende. Da jeg til sidste måtte give op, fordi det var for mangelfuldt, ville de ikke alligevel tage imod udstyret som aftalt. Alt i alt en med skuffende og kedelig oplevelse af Wallmob.   

Tilmeldt 7. Jan 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Prøv Sofier det spiller :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)