Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop design programs valg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg skal lave en webshop for min kone, og startede med Squarespace, men efter 23 timers arbejde fandt jeg desværre ud af at de ikke understøtter DKK, men der kan kun vises $ ud for produktets pris, og man skal være connected til en Stripe account, og kun kan bestille fra siden hvis man betaler på forhånd.

Jeg vil nu forsøge mig med en anden platform, men der er simpelthen så mange, (har kigget lidt til Shopify og Wix) så nu vil jeg høre jer om I kan anbefale noget.

Hun rydder dødsboer, og videresælger antikviteterne samt istandsatte møbler herfra. (se evt. http://www.villumsenloppefund.dk ) 

Kravene er at det skal være nemt at gå til, jeg kan ikke code og sådan, og skal ikke koste en formue.

Derudover skal det være muligt at bestille noget uden at skulle betale for det, så hvis man lægger noget i indkøbskurven bliver det kun reserveret, og man behøver ikke nødvendigvis at skulle købe det.

Derudover skal det være muligt at redigere på hjemmesiden fra en tablet eller telefon, så hun kan fjerne bestilte/solgte møbler når hun er på farten.

Hjemmesiden skal gerne være mobil/tablet kompatibel.

Da hjemmesiden ikke som udgangpunkt ikke er en betalingskort baseret hjemmeside, men en bankoverføsel/mobilepay da folk som oftest gerne vil se tingene inden de køber, ved jeg ikke om eks. Shopify kan bruges?

Håber VIRKELIGT at i kan hjælpe.

På forhånd tak.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilo 

Jeg vil anbefale dig at gå i krig med WordPress med en WooCommerce installation. WooCommerce er meget brugervenligt, og der findes tonsvis af guides på nettet. For at resultatet skal blive optimalt, så vil det kræve en del interesse timer fra din side. 

Du kan finde en masse themes der understøttes af WooCommerce på www.themeforrest.com 

Held og lykke med projektet :-) 

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, tak for dit svar.

Jeg havde godt tænkt på Wordpress også, men har bare hørt at de stadig bærer meget præg af, at de oprindeligt var et bolg basseret program, samt at netop fordi der er så mange brugere af det, skulle det være rigtig svært at finde hoved og hale i hvad der er godt, og hvad der er skidt.

Men det er måske en overdrivelse?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)