Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst mulige løsning på webshop med dankort terminal

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. 

Jeg er helt grøn på dette område, så i må bære over med mig denne ene gang. 

Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg kan få den bedste webshop op og køre med dankort terminal. 

Jeg har kigget rundt omkring, og som så mange andre var shopify nok noget af det første man støder på ved en simpel google søgning. 

Hvad siger jeres erfaring? Hvad er bedst hvis man ønsker en webshop med dankort betaling, hvor prisen er det vigtigste, men også skal kunne køre med en ordentlig hastighed? 

Der vil ikke blive solgt meget på webshoppen, men den skal momsregistreres. Hvis i har brug for flere informationer, som jeg ikke fik sagt, kan i selvfølgelig bare skrive. 

Tak, på forhånd. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas 

Du står i min optik overfor to muligheder, groft sagt.

Den ene løsning er at du kan “leje“ en færdigløsning, hvor du betaler et månedligt gebyr. Ved at vælge denne type løsning får du typisk en køreklar webshop, hvor du “blot“ skal indtaste dine egne produkter i oplysninger. Dette er der bestemt fordele ved, men du får desværre sjælendt de fulde rettigheder. Det vil sige at du er bundet til den månedlige betaling i den periode du ønsker at have webshoppen kørende. 

Løsning to er at få et udviklinger til at udarbejde en unik og færdig løsning til dine behov. Denne variant vil typisk kræve en større engangsbetaling, men derefter er webshoppen 100 procent i din varetægt. Hvis du gør regnestykket op over en periode på flere år, vil denne løsning typisk vise sig at være den billigste. 

Såfremt du måtte have spørgsmål, eller ønsker en dialog omkring dine webshopmuligheder hos os, så er du mere end velkommen til at kontakte mig :-) 

Held og lykke med projektet! 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas

Hvis du ønsker at komme hurtigt i gang, kan du evt. kigge på følgende link:

Webshop - månedlig betaling, betalingsgateway samt ejerskabs mulighed.

Vi bygger alle webshops i open source systemer, som altid giver kunden mulighed for 100% ejerskab.

Vi hjælper gerne, med indløsningsaftaler, betalingsgateways og selvfølgelig fri support.

Ellers vil jeg sige at Shopify også er en fin løsning, dog meget låst og ingen mulighed for at eje din shop selv.

Hvis du skulle have spørgsmål, er du altid velkommen på telefon: 71 990 400 , PM eller mail support@devssolution.dk 

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, det var lige det svar, jeg stod og manglede. Mange tak.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Devssolution, jeg er glad for dit svar, og jeg regner med at købe en færdiglavet hjemmeside. Jeg kigger lige lidt rundt, for at se hvad der bedst kan betale sig. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silas

Ja det er jo en jungle, for mange :)

Her er et par råd:

  • Vigtigst af alt er at man, finder en partner / webdesigner. Man har en god mavefornemmelse hos, som kan løse de opgaver man vil stå overfor og ikke blot tager den absolut billigste løsning.
  • Uanset om du vælger, en komplet løsning fra start. Eller om du vælger en månedlig løsning, bør du sikrer dig selv at du ejer / kan komme til at eje shoppen uden problematikker.
  • Kræv mobilvenlighed, dette er ualmindelig vigtigt for en webshop i dag.
  • Hver klar over hvem, eller vælg evt. en partner der kan gøre din webshop synlig, hjælpe dig med at sikrer hvad du får for din annonce kr.
  • Sidste lyn råd, vælg en partner der os findes om 1 måned :).

Håber herfra du, vil vælge det rette og blive tilfredse med resultatet når du kommer dertil :)

Ønsker dig rigtig godt nytår, samt lykke til dit nye projekt.

<- Jesper / DevsSolution

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Dec 14
Indlæg ialt: 123
Fra  Orberg Medie Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Godt nytår.

/Silas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)