Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktions køkken søges. Virksomhed som kan pakke vores produkter i glaskrukker søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoerne

Jeg er ved at starte virksomhed og søger et sted at producere mine produkter. Det drejer sig om 4 fødevarer som alle er vegetarisk og raw produkter. Vi har brug for et godkendt køkken 3x om ugen i København.

Samtidig ønsker jeg at komme i kontakt med en virksomhed som kan pakke (emballere) vores produkter dvs. vores nøddecreme skal i glaskrukker.

Er der nogen derude der kan hjælpe? Produkterne er fantstiske men vi mangler lige det med pakningen

På forhånd tak

Silvia

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan I ikke selv pakke produktet med håndkraft eller en lille fyldemaskine ?  Er der tale om en mindre produktion vil det være alt for dyrt at outsource fyldningen, da der er en del opstartsomkostninger ved så en produktion.

Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mange tak for hurtig svar. Har du kendskab til en god fyldemaskine? vi regner med at producere ca. 5000 glaskrukker á 120 ml om måneden. Kender du en god lille fyldemaskine? Det er ikke væske men creme den skal kunne klare

 

Tilmeldt 5. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke kærselgodtgørelse men befoedring de første 24 km intet fradrag

______________

aliiiii

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal sælge/håndtere fødevarer (jeg går ud fra, at nøddecremen er spiselig?) skal I have en godkendelse fra fødevarestyrelsen.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)