Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale et godt lagerhotel med pick and pack?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg skal i 2015 til at starte mit eget selskab op - og jeg glæder mig hamrende meget. Men der er selvfølgelig først en masse grundarbejde, der skal laves først.

Mit selskab skal sælge øl, og det skal være muligt for forbrugere at købe øllene i min (kommende) webshop og få dem leveret hjem til sig selv. 

Først havde jeg tænkt mig, at øllene skulle leveres i almindelig ølkasser, men manuel håndtering vil blive svimlende dyr. Derfor vil jeg i stedet benytte mig af godkendt emballage til forsendelse af vin og øl. Der hvor jeg har brug for jeres hjælp, er at komme med input til hvilket lagerhotel, der kan klare forsendelser af glasflasker. 

Som det fremgår af overskriften, skal lagerhotellet også kunne klare pick and pack

Håber I kan hjælpe mig :)

Bedste hilsner Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Prøv hos PrimeCargo i Kolding de har et lagerholet dedikeret til Web shops (pick & pack)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Jeg vil prøve at kontakte en af de næste dage

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vi hjælper gerne med at finde et godt lagerhotel, som kan opfylde dine behov til en skarp pris. 

Hvis du beskriver din opgave, så gennemgår vi dine behov, hvorefter vi sender opgaven i udbud blandt de bedst egnede lagerhoteller i Danmark (og udlandet hvis behovet er der).

http://weship.dk/#indhenttilbud

Du er mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis du har spørgsmål etc. 

God aften - vi tales forhåbentligt ved!

Venligst

Lasse Juhl

Weship

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Du kan prøve CS Logistics.

E-mail: ki@cslogistics.dk eller telefon 27834400 7 27834402.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ligger priserne på ca. for den slags... Har tøj distribution af egen brand 

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du er meget velkommen til at kontakte os hos Tricolore i Padborg - www.tricolore.dk - Direkte til mig sva@tricolore.dk / 21428067

Vh. Søren Vase

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)