Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sitevurdering: dybsort.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Dybsort Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er blevet gjort opmærksomme på, at vi vist har glemt et løfte... Det var selvfølgelig ikke meningen!

Brug koden "aminothanks" i kurven - så er der 10% på ikke i forvejen nedsatte. Beklager - og mange tak for feedback.

dybsort.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:

1) I er for dårlige til at kommunikere, at I er en webshop.

2) I er for dårlige til at kommunikere, hvad jeres produkt er.

Nedprioritér SEO, indtil I har konverteringsoptimeret.

Selve produkterne ser fede ud, om end jeg vil tro, at priserne er i den høje ende.

giver jacob ret.

Jeg klikkede ind og der var intet som fortalte mig at det var en webshop. Hvad er det lige at jeg skal her ?

i skrive ikke Køb nogen steder. Først efter noget mere naerlaesning ser jeg jeres priser under produkterne. Kunne disse priser ikke gøres større og tydeligere og maaske Køb her i steder for Se mere. og gøre den knap stoerre og mere tydelig maaske i en anden farve.

Den tekst over jeres video kunne i ikke snige ind "Køb plakater her" eller noget i den retning som det forste, saa er man da klar over hvad jere side er.

bare min mening men ja ellers en fed "side" :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke se et cvr nummer på sidden sæt det gerne i fodnoten på sidden 

giv alle billederne titler og tags og giv dem alle dit logo i bunden så de ikke kopiers men man kan se kommer fra din side  , derved giver lidt ekstra markedsføring i google , jeg savner også en video på sidden der siger lidt om jeres produkt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugte lige 1 minut til at surfe rundt og det første ting jeg lige tænkte:

Er det et museum hvor jeg kan se noget trykketeknisk, lidt ala trykkerimuseet i Esbjerg. Ordet "Eksperimentarium" ledte mig i den retning.

Dernæst, åhhhhhhhh nej ikke igen nogen som vil sælge mig kendte citater at Ghandi og Kennedy, som jeg kan hænge op og som sælges i hobevis på Facebook.

Derefter hoppede jeg af....

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)