Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RED5 VPS eller noget

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

In & Outbound Datacenter:
så vil jeg meget pænt, i første omgang, frabede mig dine nedladende kommentarer til vores opslag her på Amino

Kære Ronnie

Den kommentar var ikke til dig, men til trådstarter. Derudover påtaler jeg bullshit når jeg ser det, jeg ønsker at advare trådstarter mod at indgå en aftale med en useriøs virksomhed. Du har helt ret, vi behøver ikke tage diskussionen her ... du har udstillet din manglende viden i mange andre tråde og jeg stoler fint på mine med-debatørers evne til at søge forumet selv :-)

Men dét at du ikke forstår at udtrykket "100% frit og ubegrænset" er bullshit er sådan set alt hvad men behøver at vide for at konkludere at du ikke ved hvad du sælger...

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

In & Outbound Datacenter:

PS. Fik jeg nævnt, at trafikforbrug hos os er 100% frit og ubegrænset? :)

Hvilket vil sige at... I har fundet et kabel der kan overføre ubegrænsede mængder af trafik og nå rundt til alle mennesker i verden eller har peering med alle i verden uden at bekymre jer om trafik?

Arh - det skal nok nærmere ses som at I får noget trafik, og så skriver ubegrænset som et markedsføringstrick, og at I regner med at kunden maxer andre resourcer ud før de bruger så meget trafik at det koster jer for meget.

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mikkel,

Nu er jeg på ingen måde ude på at hælde benzin på bålet, men jeg synes din kommentar vidner om manglede respekt overfor dine konkurenter. At kalde en konkurrent for en useriøs virksomhed i et offentlig forum er i min bog meget dårlig stil.

Jeg har selv været kunde hos Ronnie siden hans begyndelse og kan sige at jeg har været meget tilfreds - både med de virtuelle servere, men ikke mindst også med supporten og den hjælp jeg har fået gennem tiden. 

Jeg kan iøvrigt godt forstå at du er ude med riven, for en hurtig prissammenligning mellem Ronnies og dine priser, viser tydeligt at Ronnies er langt billigere end hvad du er i stand til at tilbyde. Konkurrence er sundt og misundelse er en grim ting.

Og så vil jeg ikke kommentere mere i denne tråd i respekt for tråd-starters spørgsmål.

God weekend...

:)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da sørens som alle andre, end os selv, tilsyneladende kender vores produkter og services bedre end vi selv :)

Jeg gider ikke flame. Vores produkter, priser og kvalitet taler for sig selv. Dog vil jeg sige til dig Mikkel Mikjær Christensen, din opførsel på vores netværk var højst uprofessionel og ikke mindst så barnagtig, at vi, efter at have stoppet dine ressource flood scripts - trak på smilebåndet og rystede lidt på hovedet.

Vi (In & Outbound Datacenter) går en god fremtid i møde med vores produktportefølje, som flere og flere kunder, der finder ud af, rent faktisk kan koste meget mindre, og være meget bedre end ved langt de fleste konkurrenter.

Og dem der så måtte kaste os på porten, fordi vi "ikke har ægte fri trafik" som alle tilsyneladende ved meget mere om end vi gør - men som du/de aldrig får brug for alligevel, går sådan set bare glip af store besparelser, kanon fede produkter og support i en klasse for sig selv,

Iøvrigt beklager jeg overfor trådstarteren, at jeg tilsyneladende har startet en net-krig på amino, men jeg skal da opfordre dig til at få en snak med os - det er jeg helt sikker på at du ikke vil fortyde! :)

Mvh
Ronnie
iODC 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Krogsgaard Sommer:
At kalde en konkurrent for en useriøs virksomhed i et offentlig forum er i min bog meget dårlig stil.

Ronni er perifær konkurrent til mig i samme grad som et firma der sælger tryksager eller printerpatroner, så må desværre skuffe dig.

Karsten Krogsgaard Sommer:
iser tydeligt at Ronnies er langt billigere end hvad du er i stand til at tilbyde

Jeg har ikke interesse i at sælge junk til discount priser ... sæt dig ind i tingene før du blander dig tak.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

In & Outbound Datacenter:
Jeg gider ikke flame. Vores produkter, priser og kvalitet taler for sig selv. Dog vil jeg sige til dig Mikkel Mikjær Christensen, din opførsel på vores netværk var højst uprofessionel og ikke mindst så barnagtig, at vi, efter at have stoppet dine ressource flood scripts - trak på smilebåndet og rystede lidt på hovedet.

Hej Ronni

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at offentliggøre mine resultater, men nu hvor du selv bragte det på banen ... jeg har  nemlig netop købt et af jeres produkter for at kunne verificere dine høje lovprisninger af jeres fænomenale service og miljø, men faktum var jo at såsnart forbrugsmønsteret blev lidt anderledes end i var vandt til blev der lukket uden varsel, og i gav jer til at snage i hvad jeg havde kørende af applikationer på min server.

Jeg kører altid burn-in på ny hardware, og selvfølgelig kørte jeg også et stress-test værktøj på den server jeg havde købt hos jer ... i dumpede testen med et brag, og hvad vigtigere er, i tillod jer at snage i det bagefter. Dvs. man kan ikke stole på at i ikke piller, man kan ikke stole på at kunne bruge de resourcer man faktisk har købt hos jer.

Jeg kunne se at har udstyret stående hos Netgroup ... Netgroup har nogle rigtig store forbindelser de kan give jer adgang til, men at kald det ubegrænset ér altså en sandhed med modifikation  -  og det ved alle der har bare den mindste smule forstand på netværk, så i og med du tilsyneladende ikke ved det kan du nok forestille dig hvad vi tænker om det :-)

Beklager, men i lever ikke op til selv en lille smule kritisk sans. Jeg vil til enhver tid anbefale Digital Ocean eller Hetzner (hvor vi begge steder er kunder) over jer.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kald din test for hvad du vil, men fakta er, at du udnyttede en svaghed i Openvz. Det var den sidste rest af Openvz i vores serverpark - alt er overgået til KVM på vores autonome VPS'er. (VMWare på iODC)

Du kalder det en test - vi kalder det for et åbenlyst forsøg på, at lave så meget chikane som muligt, imod en konkurrent (log haves) - og ja, det mener du så heller ikke at vi er, men uanset hvor mange gange du siger det, så viser dine handlinger og dit konstante behov lige præcis det her, i denne tråd, det modsatte!

Beklager, men selvom du ser dig selv som "den eneste ene" og tilsyneladende overhovedet ikke kan få nok af dig selv, så har du ikke forstået, hvad der menes med "ubegrænset" i denne henseende - hvilket jo er lidt skræmmende, da du jo er denne selvproklamerede guru indenfor dette område!

Men så lad os dog bare forklare guruen hvad det betyder..... Du køber e.g. en VPS med 100mbit forbindelse og fri trakfik = du får 100mbit og der tælles ikke bits eller bytes... Nøj, DET var svært... Og hvis du ikke bryder udbyderens brugs -/handelsbetingelser, ja, så hører du sjovt nok aldrig noget fra selvsamme udbyder!

Du kan fortsætte med dine forsøg på, at nedgøre os og vores services, men dette bliver det sidste svar til dig fra os, da det virker ret nytteløst og underligt, at skulle forklare personager som dig, hvordan sådan noget hænger sammen - nærmest pinagtigt. Niveauet er blevet for lavt og vi bryder os ikke om, at bevæge på dette lave niveau.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu læser man som kunde forhåbentlig forretningsbetingelserne igennem inden man køber hosting.

https://iodc.dk/betingelser.html

Se under "Misbrug af diskplads og trafik kvota", hvor reglerne for "fri trafik" er forklaret.

Det ser ud som mange af de andre "fri trafik" betingelser jeg er stødt på hos andre udbydere, nemlig at udbyderen er dommer over hvorvidt "fri trafik" gælder for den enkelte kunde.

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

In & Outbound Datacenter:
Du køber e.g. en VPS med 100mbit forbindelse og fri trakfik = du får 100mbit og der tælles ikke bits eller bytes

Så er den jo netop også begrænset ... For det første af de 100mbit/s du selv nævner ... men også i form af jeres fair-use klausuler i handelsbetingelserne.

Derfor er det i branchen betragtet som dårlig skik at bruge udtrykket "Fri / ubegrænset trafik" ... det rigtige her ville være at sige "100Mbit/s unmetered".

In & Outbound Datacenter:
Du kan fortsætte med dine forsøg på, at nedgøre os og vores services,

Jeg ønsker ikke at nedgøre jer, jeg ønsker blot at gøre folk opmærksom på uregelmæssighederne i jeres markedsføring. Lad være med at bilde dig selv ind at det handler om dig, jeg aner ikke hvem du er - i mine øjne er du bare endnu en ligegyldig middelmådig discount-host - og for mig handler det om at gøre Amino-brugerne opmærksomme på risikoen ved at købe den slags ydelser uden kompetent rådgivning.(Som primært er dét jeg leverer ... hvilket også er årsagen til at jeg lavede en vurdering af jeres ydelse og service).

In & Outbound Datacenter:
det virker ret nytteløst og underligt, at skulle forklare personager som dig, hvordan sådan noget hænger sammen - nærmest pinagtigt.

Jeg tror ikke du narre andre end dig selv med den der ... hvis man kigger på tråden her er det tydeligt hvem der ved hvad han snakker om og hvem der ikke gør ...Du burde vide bedre end at komme på et af DK's største iværksætter fora og føre dig frem som ekspert uden at være det ... det er da logik for burhøns at der nok skal være en eller anden der genemskuer dig.

Hvis du syntes niveauet er for lavt, så lad være med at sænk det. Du havde masser af muligheder for at komme med en kommentar i retning af "Hey ... jeg er bare sælger, men nu skal jeg spørge en teknikker til råds." Der er ingen der siger du skal være ekspert i alting.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)