Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man skifte til Unoeuro fra Meebox? Loader langsomt..

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Jeg er en gut på 15, som er ved at starte min nye kostumeshop! Ja, det er vildt ;) Hehe.

Meebox blev dem som jeg valgte til start, eftersom de har god dansk service samt fine priser.
Nu loader min side bare ret langsomt.. Før har jeg hørt at man "bare" skal skifte hosting.
Det drejer sig om siden www.fundress.dk  - Men jeg ved ikke om jeg skal gøre det?

Loadtid har jo i dag ret meget at sige, eftersom vi utålmodige danskere ikke vil vente.
Der mangler også en del produkter på shoppen, så den skal også kunne klare lidt mere end det, som der pt. er. 

Jeg kan næsten få det til samme pris ved unoeuro, så overvejer det.

Eller har I andre forslag til hvordan loadtid skal forbedres?

Mvh. Lukas Specht

Ser frem til jeres fede svar!  

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Hosting4real... Der er sgu spark på.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke god erfaring med load tider på Unoeuro. Jeg er selv igang med et skifte væk fra dem.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt burde der ikke være problemer i at have en lille wp webshop på et meebox webhotel. Prøv at finde årsagen inden du skifter.Smile

Jeg kan anbefale dig at aktivere varnish cache i meebox kontrolpanel, så får væsenligt bedre loadtider. Der findes plugins, som kan opdatere varnish cache, når du laver nyt indhold.

Opret en support-ticket hos meebox, da det kan være en serverfejl, dos-angreb eller andet, som de kan udbedre.

Hvis der derefter stadig er lange loadtider, så bør din hjemmeside kigges efter i sømmene.

Hyppige årsager er: store billeder, plugins der fejler og dårligt programmerede themes.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har de seneste måneder oplevet at unoeuro.com er blevet en del langsommere end de plejede at være - jeg overvejer også lidt at finde et alternativ. - De er meget svingende for tiden synes jeg.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jytzler:

Jeg har ikke god erfaring med load tider på Unoeuro. Jeg er selv igang med et skifte væk fra dem.

Vi har kunder der har websites med tusindvis af daglige besøg, som alle svarer på få millisekunder, det handler alene om hvor godt man optimerer sin side og CMS. Så jeg vil anbefale alle at gøre brug af cache så vidt muligt. I fx. WordPress findes der plugins til dette, og der findes et utal af guides på nettet til optimering og caching af websites. 

Man kan ikke bare kaste WordPress, Drupal osv. fyldt med plugins og moduler ind på et webhotel til én euro uden at skulle kigge på optimering også. Det er ofte ikke webhotellet der er skyld i efterfølgende nedsat hastighed - i hvert fald ikke hos os :)

Jeg vil tro svaret fra meebox vil være cirka det samme (uden at vide om der kan være specielle omstændigheder hos dem lige pt.)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lukas,

Send en ticket ind, så skal vi nok se, om ikke vi kan hjælpe med at identificere, hvor problemet ligger. Det er sjældent pga. vores servere, at en hjemmeside er lidt sløv i optrækket - oftere pga. den enkelte hjemmesides opbygning, mange plugins eller lignende. Ind imellem er fejlen dog også vores. I de tilfælde plejer vi at kunne identificere og rette problemet :-)

Så skriv ind, så ser vi på det, og så er jeg sikker på, at vi finder en løsning! 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SpechtBoy

Jeg har sådan set aldrig haft store problemer på nogle af mine side, og de ligger alle hos meebox.

Din side som er lavet i wordpress har 69 Requests som er lidt for mange.

Det du skal gøre er at hastighed optimere din hjemmeside:

1. Du skal bruge browser caching

2. Saml alle dine .js filer til så få som muligt

3. Saml alle dine .css filer til så få som muligt

Derefter når der kommer billeder på siden, kan du optimere dem med billede redigerings program samt nogle ekstra blugin som formindsker kb brug pr billede.

Hav en god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må sige at din loadtid er noget dårlig, og du bør gøre noget ved den. Jeg anbefaler typisk ikke meebox af samme årsag, da de ikke har overbevist mig om at deres servere er gode nok.

unoeuro har jeg haft bedre erfaringer med.

Hosting4real har jeg haft endnu bedre erfaringer med.

men dem som jeg gang på gang vælger når det er et WP site, er siteground.com. Ja de er ikke danske, men levere stadig en god service og uovertrufne gode servere.

Men uanset hvad du vælger at skifte over til, skal du have set på loadtiden når dit site er færdigt, er der fejl eller andet som kan være skyld i det, vil en hurtigere server selvfølgelig gøre noget ved det, men du kommer ikke hele vejen til mål.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TheSpechtBoy:
Meebox blev dem som jeg valgte til start, eftersom de har god dansk service samt fine priser.

 

Hej.

Jeg tror ikke det har noget med din Webhotel server at gøre, for du har en af de bedre, nærmere noget med din opsætning og theme,
som du skal have kigget på.

PageSpeed Insights:

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Ffundress.dk%2F

http://tools.pingdom.com/fpt/#!/eAPfVP/http://fundress.dk/

Og så ville jeg få slettet Slider Revolution, som har et alvorlig sikkerheds problem med hacking.

Og Visuel composer opretter også en held masse unødvendige filer.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)