Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IVS umydige stiftere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Dec 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mig og 2 kammerater har fået en ide om, at sælge kosmetik, parfume osv. på messer og kræmmermarkeder til en billig pris. Vi har styr på leverandørene, hvor vi skal sælge og andet praktisk. Det eneste problem vi har i øjeblikket er at 2 af os er under 18, mens den ene er over 18. Helt præcist er vi 18, 17 og 16 år. Den virksomhedstype vi vælger er IVS, da vi har en lille startkapital og ikke ønsker personlig hæftelse.

Vi har læst rundt omkring, men føler ikke rigtig at vi har fået svar på vores sprøgsmål som er således, kan vi alle være stiftere af selskabet, eller bør vi andre(os under 18) købe vores andel efter stiftelsen?

På forhånd tak

Mikail

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikail O. Can:
Vi har læst rundt omkring, men føler ikke rigtig at vi har fået svar på vores sprøgsmål som er således, kan vi alle være stiftere af selskabet, eller bør vi andre(os under 18) købe vores andel efter stiftelsen?

Man skal være myndig for at stifte et IVS. Det vil sige at personen på 18 stifter og de to andre køber efterfølgende deres andel. Husk at I ikke kan stå som direktører før I fylder 18 år.

Fra København
Tilmeldt 12. Dec 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tusind tak for hjælpenYes

Fra Padborg
Tilmeldt 23. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 12. Dec 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, sender en PM mod Mr. Cookie

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
Man skal være myndig for at stifte et IVS. Det vil sige at personen på 18 stifter og de to andre køber efterfølgende deres andel. Husk at I ikke kan stå som direktører før I fylder 18 år.
Det er helt korrekt. Jeg har lige stiftet et IVS hvor min partner så efterfølgende med en overdragelsesaftale købte 50% af anparterne. Så det er bestemt muligt.

Held og lykke med det! I kan bare skrive hvis I har et spørgsmål, jeg har lige været det hele igennem Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)