Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God frokostordning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender til en god frokostordning til en mindre virksomhed på under 15 mand?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

just-eat leverer i hele landet

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis i har et køkken med køleskab og en frokoststue kan jeg anbefale at tage fat i det lokale jobcenter og spørge om de har en "kone" der kan arbejde på nedsat tid 1-1½ time dagligt. 

Det er den løsning jeg selv har valgt og starter med 1. feb i det nye år. Det koster meget lidt og så har jeg et budget som hun får lov til at styre selv. Med andre ord får hun en pose penge hver måned som hun skal holde styr og regnskab med. Her skal handles ind så der altid er lidt godt i køleskabet.

Planen er at hun møder hver dag kl 11.30 og sætter på bordet, skærer pålæg og grønt m.m. Mens vi andre spiser tager hun sig af lidt let rengøring, når vi er færdige tager hun opvasken og laver en kande frisk kaffe

Det er en god og meget billig løsning, og samtidig hjælper man i samfundsmæssigt perspektiv en person der gerne vil på arbejdsmarkedet igen, men måske ikke kan sådan lige grundet dårlig ryg eller hvad det nu kan være.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes mit forslag er fantastisk, når du nu ikke ynder, at nævne noget omkring geografi.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg synes dit forslag er åndsvagt og urealistisk Jacob, ja det er en hjerneprut når man ikke lige skriver om det er på anholt eller i centrum af københavn, men derfor kan man jo godt være konstruktiv. Det er fandme træls at få påpeget sine fejl med sarkasme og ironi.

Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Indre København. Har hørt om mange forskellige, som f.eks. http://www.madkonceptet.dk/ , men det er nu rart med personlige referencer :)

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke hjælpe med personlige referencer i københavn, men der må unægtelig være mange at vælge imellem i stort set alle prisklasser. 

Men ellers holder jeg fast i mit oprindelige forslag om at hyre en ind på nedsat tid der kan tage sig af frokostbordet og opvasken, jeg mener at det er mindst lige så prisvenligt og så er det også en stor hjælp til samfundet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)