Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dobbelt betalt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

har hos E-navn betalt dobbelt for flere produkter.

i forbindelse med årsregnskabet og ny mail om fornyelse, tjekker jeg ekstra op og på et eller andent tidspunkt er de begyndt at sende ud hver halvår, hvor jeg uden at tjekke har fornyet produkterne.

har p.t. ikke gået tilbage for at se hvor længe jeg har betaltdobbelt.

Har været i dialog med E-navn og bedt dem om at tilbageføre.

De har meddelt at det kan de ikke, fordi jeg selv skulle have holdt øje med det. De forslår at jeg får mit mail-program dækket af beløbet de næste 2 år.

Det er jeg måske ikke HELT tilfreds med.

Har de ret ?

Bodil

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej. Har du betalt for meget, skal du have det overskydende tilbage, men de må gerne tage et rimeligt gebyr for det. Medmindre andet står i kontrakt/betingelser, forstås.

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Jørgen, desværre er de ikke sådan at snakke med. de henholder sig til at jeg skulle have tjekket op. Trods det at de må have kunne set det i deres bogholderi, at der var dobbelt, og her svarer de så at de jo ikke kan vide om det er en reel bestilling af en produkt som kunden har brug for.

(p.t. kan de godt se at jeg ikke har brugt mit produkt )

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er 100% entydigt, at der ikke kan være tvivl om det, skal du ikke spilde mere tid på det, men blot meddele dem stille og roligt, at du vil konsultere din advokat. Herefter lader du et par dage gå, hvorefter du kontakter en af slagsen, forelægger sagen og spørger, hvis der er en sag, hvad det kan koste. Modpart betaler jo omkostningerne, hvis Retten giver dig medhold, men ikke nødvendigvis ved forlig. Hvis det er små penge, vi taler om, skal du dog bare nyde de lysere dage (selvom nætterne bliver kortere) og glæde dig over, at du er blevet en erfaring rigere og at det var godt, det kun var -ja- små penge.
Her i cool business er der ikke meget retfærdighed - kun cool cash.

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 56
Fra  Beo Beo Quilteværksted Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har mailet sammen med dem, har taget mig god tid, ladet dem komme med forklaringer på skrift og det sidste de er kommet med er flg. "En påmindelsesmail kan sagtens blive sendt, selvom der er en aktiv faktura. Vi sender hellere en for meget (de kan derfor blive sendt, indtil produktet er fornyet), så et produkt ikke udgår ved en fejl, da det kan resultere i nedetid, eller i værste fald, ved nogle produkter, at man mister et domæne.

I påmindelsesmailen følger der ikke en faktura eller andet, der kan resultere i dobbeltbetaling, det er blot en advisering, hvis man har glemt at fornye, eller eventuelt den aktive faktura, man har bestilt.

Har man en aktiv faktura, som enten er betalt, eller ligger til betaling, har man også ansvar for, at vide dette er på plads.

En ekstra fornyelse vil samtidig ikke resultere i to MySQL-produkter. Da ville perioden være lagt oveni det eksisterende produkt. Produktet er blevet bestilt manuelt.

Derfor er der bestilt et nyt produkt, som er blevet tilføjet kontoen og derved har I haft 2x MySQL.

Vi kan ikke vide, om en ny bestilling af MySQL, er baseret på en misforståelse og produktet har været tilføjet og klar til brug, i perioden det har været aktivt/bestilt.

-------------
Og Jørgen tak for dit svar, jeg havde netop skrevet til dem at jeg ville drøfte det med min Advokat og her i Amino netværket. og ja, jeg er bevidst om at hvad kan svare sig at bruge tid på :-) men ja, måske har jeg ladet stå til for mange gange før og er igang med at øve mig i ikke at lade mig tromle :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

beo:
Vi kan ikke vide, om en ny bestilling af MySQL

Dette er jo direkte forkert, som jeg forstår det, har du netop ikke foretaget en egentlig bestilling. Men nej, du skal selvfølgelig ikke lade dig tromle, omvendt skal man jo også overveje, om det i kr. og øre er besværet værd, ikke at tjene penge imens man bruger kræfter på det.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du "bestilt" en vare har de formentlig også sendt dig en ordrebrkræftelse på dit produkt, og dette produkt skal så også fremgå når du logger ind i deres system.

Er det ikke tilfældet er det derimod helst tale om en fejl i deres system der tillader betaling af en faktura ad flere omgange. Det kan vist ikke være dit problem.

Uanset om du er erhvervsdrivende eller privat, så har du ikke ejerskab over en fejloverførsel til din konto.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)