Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken teknik?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg arbejder lidt på et koncept, hvor jeg har to muligheder for, hvordan jeg skal sælge det overfor kunderne. Har en database med x antal medlemmer, som alle har givet lov til de må kontaktes af mig angående tilbud. De tilbud de skal have, skal komme fra de kunder jeg skal ud og finde. Når jeg skal sælge ideen overfor kunderne, hvad er så bedst:

1) Det koster ex. 299 at være med som startpris og for en annonce i nyhedsbrev. Vil man have flere, så koster det x antal pr. annonce man ønsker. Lidt ala DBA og DGS, hvor en annonce er gratis og man kan lave en masse tilkøb?

2) Have en startpris, som er ex. 599 og det inkluderer x antal annoncer og andet.

Kort og godt - skal man starte billigt og få folk til at lave tilkøb eller skal man lave en pakke (eventuelt flere forskellige pakker), hvor kunderne så ved hvad de får fra starten.

Som jeg ser det, er fordelen jo, at man får større omsætning vil at vælge 2, da det ikke er sikkert vil bruge alle annoncerne, men prisen kan også skræmme væk, hvor det måske er mere sikkert at bruge en lav startpris og så tilbyde forskellige tilkøb efterfølgende..

Hvad er jeres erfaringer?

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mere simpelt og overskueligt dit tilbud er, jo nemmere er det at sælge.

Jeg ville helt klart lave 3 startpakker med en fast pris, og så henvende mig til kunden løbende med tilbud om at købe flere/forlænge med rabat.

Startpakkerne bør være en billig pakke, en pakke med rabat og en stor pakke med meget rabat.

---

Husk ikke at sætte din startpris for lav. Du kan sælge på at sætte prisen ned eller give rabat (eks. juletilbud), hvorimod en prisstigning typisk vil give en markant nedgang i salget.

Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Karsten :)

Så måske en bronze, sølv og guldpakke til 3 forskellige priser med som indeholder mere og mere alt efter valg og dermed pris ?

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det ville være en god idé.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)