Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design simpel webshop i Prestashop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger en programør, som kan lave en ret simpel opbygning af webshop via Prestashop. Nogen som kan hjælpe mig, og hvor meget vil det komme til at koste ? 

http://www.iloveshowpo.com/  må meget gerne ligne denne webshop, hvor der er mulighed for at uploade et billede. 

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

send gerne mig en mail på admin@shokz.dk med mere uddybende information, og så skal jeg med glæde se på det for dig.

Mvh.

Martin Jensen

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du stadigvæk en shop ?

Jeg vil gerne lave en Prestashop til dig med nyt koncept, hvor jeg laver nogle undersider i WordPress.

Du skal blot købe 5 unikke domæner, samt betale 3000.- for alle 5 sider. Du står selv for hosting, indløsningsaftaler osv self.

Hvis du har fået en shop, er andre naturligvis velkomne til dette unikke koncept som jeg gerne forklare nærmere til seriøs person og ikke offentligt da vi tester dette igennem.

Smid din mail her hvis du vil vide mere.

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige nævne, at jeg blot laver 1 shop til dette tilbud.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Hvis du endnu ikke har fundet en til opgaven, vil vi hos Retro Media meget gerne påtage os den. 

Vores priser starter fra 1799,- og vi er sikre på, at vi kan finde en løsning, som passer til dig. 

Har du en mail eller telefon vi kan kontakte dig på? Ellers er du mere end velkommen til at kontakte os enten her via Amino, eller på: kontakt@retromedia.dk

Mvh, 

Retro Media

Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Super stærkt tilbud derfra også, vil blot lige nævne at vi smider hvad der svare for ca. 1500 - 2500 ekstra addon´s med i prisen.

Husk dertil 5 unikke produkt WP undersider som SEO optimere din shop.

Alt er færdigt på ca. 1 uge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)