Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rendt ind i et problem med min hjemmeside. Jeg har hentet et plugin, der ikke var testet på min version af WP. Det har nu gjort at jeg ikke kan logge ind på min adminside. Jeg kan godt komme ind og redigere min hjemmeside, hvis jeg søger på siden og klikker på "rediger side"

Jeg vil så prøve at opdatere WP til 4.1, men det har jeg "ikke tilstrækkelig rettighed til". Jeg har været inde, via UnoEuro og slette det plugin der skabte problemerne, men det var ikke løsningen.

Support har kun den løsning at køre en backup af siden - koster små 200 kr, så det venter jeg lige med, hvis der er en anden løsning.

Jeg overvejede at hente 4.1 versionen og lægge den oveni min nuværende version, men er i tvivl om det skaber problemer.

Sidder der en med et løsningsforslag?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønning:

Jeg er rendt ind i et problem med min hjemmeside. Jeg har hentet et plugin, der ikke var testet på min version af WP. Det har nu gjort at jeg ikke kan logge ind på min adminside. Jeg kan godt komme ind og redigere min hjemmeside, hvis jeg søger på siden og klikker på "rediger side"

Jeg vil så prøve at opdatere WP til 4.1, men det har jeg "ikke tilstrækkelig rettighed til". Jeg har været inde, via UnoEuro og slette det plugin der skabte problemerne, men det var ikke løsningen.

Support har kun den løsning at køre en backup af siden - koster små 200 kr, så det venter jeg lige med, hvis der er en anden løsning.

Jeg overvejede at hente 4.1 versionen og lægge den oveni min nuværende version, men er i tvivl om det skaber problemer.

Sidder der en med et løsningsforslag?

Lav en backup af filer og database og gør så som du selv skriver "lægge den oveni nuværende version".

Går det galt (tvivler), så har du backuppen du kan ligge ind igen.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har bare det lille problem. Jeg ved faktisk ikke hvordan jeg laver en backup af mine filer og database Sad

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde gøres under dit kontrolpanel. Hvis du bruger cPanel, er det under backup. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)