Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort til webshop med relativ lille omsætning

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan hurtigt blive dyrt at modtage betalingskort. Jeg har en webshop, hvor jeg kan modtage de mest gængse betalingskort som dankort, Visa og MasterCard. Som gateway har jeg Epay Pro, som koster små 3.000,- kr pr år, Nets tager 1.000,- kr. pr. år for dankortet og Teller tager 1.800,- kr. pr. år for Visa og MasterCard. Det er samlet 5.800,- kr på år + transaktionsgebyrer. Jeg syntes det er mange penge for en lille hobbyvirksomhed.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

det er et super godt tip med yourpay som er uden oprettelse og måneds gebyr og samtidig er ca. 30% billigere pr transaktion end paypal - det eneste jeg betænker er de 10 dage hvor min likviditet er begrænset og de ikke kan tilgås ved bestilling af varer uden kassekredit - men ellers er det super :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Prik&Streg Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg glæder mig også til at komme igang med Yourpay. Kunne se de har været i gang med at behandle min ansøgning i juledagene, så det er allerede snart oppe at køre :) Det er gået ret hurtigt

PERSONLIGE POSTERS SAMT BØRNEPLAKATER:

http://www.prikogstreg.dk

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Gatorshop.dk:

det er et super godt tip med yourpay som er uden oprettelse og måneds gebyr og samtidig er ca. 30% billigere pr transaktion end paypal - det eneste jeg betænker er de 10 dage hvor min likviditet er begrænset og de ikke kan tilgås ved bestilling af varer uden kassekredit - men ellers er det super :)

Hejsa

Jeg tænkte jeg ville kaste mig ind i debatten, selvom den er ved at være lidt gammel.
Vi har fået fastlagt 7 dage fra ordren hæves og indtil den udbetales :-).

Det har desværre været et krav fra vores partnere med VISA og MasterCard at der er forsinkelse på udbetalingen, da vi er (på godt og ondt) en ny spiller i branchen.
Jeg er dog sikker på at vi indenfor et par år kan sænke den helt ned til ganske få dage - men alt tager, desværre, tid. 

//Mathias

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Prik&Streg Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info Mathias.

Der er allerede nogle af beløbene der er overført automatisk til min konto, så det fungerer jo bare upåklageligt. Tak for så nemt et forløb.

Men jeg bliver lidt i tvivl, da jeg har en en bunke betalinger der står som 'uafsluttede', mens andre automastisk bliver sat som 'hævede'.. Skal jeg selv gøre noget der? Eller kommer det også til at ske automatisk?

Jeg bliver i tvivl fordi jeg fx har uasluttede betalinger fra 6.1, 7.1 osv mens betalinger fra 11.1,13.1, ja selv 17.1 og 18.1  står som 'hævede'.

Håber det er ok jeg spørger herinde :)

PERSONLIGE POSTERS SAMT BØRNEPLAKATER:

http://www.prikogstreg.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Prik&Streg Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver lige en mail til dig i stedet Mathias :)

PERSONLIGE POSTERS SAMT BØRNEPLAKATER:

http://www.prikogstreg.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)