Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude!

 Jeg står overfor et skifte af webhotel, da jeg ikke er tilfredsmed one.com, kender problemantikken om dem. Det er ikke den vi skal diskuterer, jeg har besluttet mig, så jeg vil gerne høre, hvad andre ville skifte til, hvis de var i min situation. Altså hvad de kan anbefale.

Det jeg leder efter, er et sted jeg kan have flere domæner helst og så måske exchange server også. selvf. også stabilitet, men det er der jo næsten ikke grund til at nævne! ;-) Det er til en række mindre firma hjemmesider, de er vigtige de er oppe og det bare fungerer og så muligvis med exchange, så er det helt perfekt! Har i nogen idéer om, hvor jeg skal smutte hen med mine hjemmesider, gode idéer?

Topprisen er nok mellem 100 til 150 pr.md, altså jeg vil gerne give noget for det, hvis jeg bare ved det er fungerer og supporten er i orden.

DBH

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer

 Jeg kan desvaere ikke lige klare en exchangeserver men det andet kan jeg klare uden problemer, vi tager 50kr om maaneden per side. Vi er saaledes ligeglad med antallet af domaener, det er helt op til dig hvor mange du vil have. 

 Vores system er skraedersyet til folk der har mange sider og behov for let at kunne adminsitrere dem alle, derfor har du hos os kun et login til samtlige af dine sider. Alternativt var det maaske en ide at overveje dedikeret eller virtuel server?    

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)