Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du betaler for Google's dovenskab

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencen er ikke hård, så det bør maksimum tage en uge om at komme på side 2 og en måned at komme på side 1.

Der skal ikke ret meget til, før at du vil komme op. Du kan hurtigt lave følgende:

- Mere tekst på din forside med overskrifter med h-tags, hvor dit søgeord indgår. Hvis du kan skrive 2000 ord, så er det ikke dårligt. 

- Du bør ændre din interne linkbuilding - du har for eksempel øverst en menu, hvor der står "forside". Denne bør du ændre til "babyalarm". 

- Du har kun 39 backlinks fra 15 forskellige refererende domæner, af hvad jeg kan se. Derudover er procentdelen i ankerteksten, hvor babyalarm indgår, ret lav. Du kan hurtigt lave 50 flere, og som er relevante og vidergiver linkjuice. 

Det var bare lige et par hurtige forslag. :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du skal checke placering, hvad bruger du så? Der findes programmer til den slags, men nogle af dem (siger min erfaring) kan sagtens blive snydt.. Så det kan anbefales lige at checke i inkognitomode eller hente et proxyprogram (hotspotshield etc). - Bruger jeg de forkerte termer, så beklager jeg meget.

Ift. din forside, siger SEOQuake at "babyalarm" har en keyword density på 1,1% på forsiden, så det burde nu være fint - Men 1000 ords tekst længere nede på siden, er aldrig dumt!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de fine tilbage meldinger!

Én ting jeg dog selv er meget imod er at have en så lang tekst på forsiden - den mener jeg umiddelbart skal findes på en underside.

Jeg har en gang før ændret en del ord til babyalarm istedet babykald og det hjalp en hel del. Så det med at ændre babyalarmsystem til babyalarm nogle steder kan måske også give godt.

Mener sidens mening, brugervenlighed og forståelse bliver væsentligt degraderet, hvis man for eksempel ændrer menuen "Forside" til "Babyalarm".

Jeg bruger blot min egen browser(Firefox og har slået googles personligheds-halløj fra, så det burde være til at regne med) til at tjekke status og tildels Google's Webmaster Tools - som indikerer en 14. plads henover de seneste 3 uger.

Jeg har også AnonymousX premium installeret, som proxy program.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ift. til teksten kan du jo bare smide den så langt nede at folk ikke læser den (eller kun ganske få procent). Holder du dig fra billeder osv. dernede af, er det jo bare ren tekst, som hverken vil genere brugeren eller gøre loadingtiden længere. 

Når det kommer til hjemknappen tror jeg, at det er en meget lille detajle. Siden er jo allerede markeret som værende siden der handler om babyalarmer, siden det står 25 gange (sådan ca :D). Jeg ville bare fokusere på brugervenligheden på det punkt.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Meget og gode tekster på alle de store sider er hvad jeg altid har fokuseret på, og har også de bedste placeringer inden for mit område.

Jeg lægger det meste tekst i bunden, da den ellers vil ødelægge brugerens oplevelse af siden - 

Marjoe.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for eksemplerne.

Det ser faktisk ekstremt godt ud på netop din hjemmeside, Marjoe.dk

Jeg må prøve at få redesigned den forside jeg har :)


Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Trolle:

Tak for eksemplerne.

Det ser faktisk ekstremt godt ud på netop din hjemmeside, Marjoe.dk

Jeg må prøve at få redesigned den forside jeg har :)


Det tror jeg bare ikke du behøver overhovedet. Du har en rigtigt flot side, med masser af lækre billeder. Igen, hvorfor ikke bare gøre som Marjoe? Lav en skillelinje under det brugeren ser når han klikker ind og skriv en masse relevant tekst.

Marjoe.dk er sikkert glade, når der er nogle der gider læse hans tekst, men er 99% sikker på, at han hellere vil have at de holder sig oppe i toppen og trykker køb - Teksten er der hovedsageligt for at få folk ind på siden. Ret mig, hvis jeg tager fejl :)

Mvh. Simon Hansen

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har du ret i - jeg sælger dog ikke noget direkte på siden, som en webshop. Derfor vil jeg alligevel prøve at få flettet noget mere tekst ind længere nede på siden - evt. blandet med nogle billeder, så det ikke fremstår så kedeligt.

Synes også det kan virkelig uprofessionelt blot at skrive en masse tekst på forsiden blot for at få den til at ranke godt. Men ved ikke, hvordan andre brugere tænker over det. Det virker dog ganske godt hos Marjoe.dk :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Trolle:

Ja, det har du ret i - jeg sælger dog ikke noget direkte på siden, som en webshop. Derfor vil jeg alligevel prøve at få flettet noget mere tekst ind længere nede på siden - evt. blandet med nogle billeder, så det ikke fremstår så kedeligt.

Synes også det kan virkelig uprofessionelt blot at skrive en masse tekst på forsiden blot for at få den til at ranke godt. Men ved ikke, hvordan andre brugere tænker over det. Det virker dog ganske godt hos Marjoe.dk :-)

Hvis du bare skriver noget godt tekst, er det jo sådan set ligegyldigt. Dem der kan li' billeder får lov at se disse i toppen og dem der gerne vil læse mere, kan scrolle ned og fordybe sig :) Ingen siger, at det er alt eller intet. Man kan sagtens lave brugervenlig tekst, der indeholder keywords :)

Mvh. Simon Hansen

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine lange tekster er er lavet for at ranke bedre på google, og tror ikke på alle læser dette, men vil også rigtig gerne have at folk læser denne tekst, så de bliver længere tid på siden, da dette også er en stor faktor for gode google placeringer.

Kommer folk ind på siden, og kun har den mulighed for at klikke hurtigt videre, så ser google det som værende en uinteressant side - og det bryder de sig heller ikke helt om Big Smile

Så gode lange tekster der fanger kunderne og google er det rigtige at gøre, og det virker fint for mig - 

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)