Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aloe vera King Drink distribution

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er helt grøn på Amino, så håber på at støde på nogen der skulle være interesseret :-)

Jeg har et agentur på Aloe vera King distribution i DK, direkte fra producent.

Produktet bliver i dag solgt primært i Kbh området samt det øvrige Sjælland. Kun B2B, her er markedet kaotisk grundet regler om parallel import i eu konkurrerer jeg med andre aktører om markedsandele.

Jeg vil gerne sælge produkterne online direkte til forbrugeren, for at undgå konkurrencen om markedsandele på Sjælland samt sætte fokus på at nå ud til hele landet.

Produktet er et stærkt brand i resten af verden, og har været på hylderne på det ustrukturede marked herhjemme i flere år.

Jeg søger derfor sparringspartnere/investorer med lyst og mod på at spise markedsandele med et stærkt brand som Aloe Vera King Drink fra OKF

Skriv endelig hvis i har nogen spørgsmål eller søger mere Info

Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg var i Spanien på forretnings rejse midt i december 14 og smagte en AleoVeraKing, den var vildt god. Efterfølgende har jeg fundet ud af at drinken er utrolig sund. Idet jeg har lavet en del intenational forretning googlede jeg AleoVeraKing og fandt dig. Nysgering hvordan går salget, og ring engang ved lejlighed 26 89 88 88 måske vi kunne finde ud af noget :)

Med venlig hilsen

Henning Borgersen

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en Sportsbar og vil gerne have de produkter som du distribuerer.

Ring evt. lige 60101783

Andy

Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at sælge det i Esbjerg. Har ikke set nogen som helt sælge det her i byen. Er det muligt at få en pris liste?

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shirzad Khanjar
Du skylder stadig låsesmeden penge for de låse jeg lavede for dig i Greve/Hundige da det var I havde lager der.
Hvornår har du tænkt dig at betale?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)