Jeg bruger Faktura Sevice (mener jeg, det hedder) og der er godt nok sat en standard på tre uger, men jeg kan selv ændre det, hvis jeg vil. |
OK, tak. :)
Jeg bruger Faktura Sevice (mener jeg, det hedder) og der er godt nok sat en standard på tre uger, men jeg kan selv ændre det, hvis jeg vil. |
OK, tak. :) |
Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper
Mange tak, alle sammen. Sidste gang havde jeg glemt en detalje på fakturaen, det betød så, jeg måtte vente yderligere en måned, fordi systemet selv vælger en dato. :) |
Tekstforfatter, korrekturlæser, cand.mag., specialist i Emotionelle Kundetyper
Et side synspunkt er vel, at det offentlige er en STOR kunder- og dermed kan diktere betaling Det gør Carlsberg (tror jeg husker løbende måned + 3 mdr som ufravigelig standard hvis man vil gøre handler med dem) - og det SKAL det offentlige vel rent faktisk også udnytte, at de er STOR kunde Jeg forsvarer det ikke ud fra at det da er møj besvæligt, men vi stiller jo normalt krav til det offentlige, at de skal købe hvor det er billigst og skaffe gode betingelser, og hvis deres indkøbschefer skal tage sociale hensyn - til pris eller betalingstid - så får de nok på puklen for det :) |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Benytter Sproom, og der kan man selv sætte betalingsfristen. Som sagt har jeg ikke oplevet hverken kommune eller andre offentlige institutioner betale for sent. En rykkerskrivelse kan vel (?) sendes via mail, og faktureres via EAN nummeret. Og det er ikke sandt at de selv kan sætte deres betalingsbetingelser, har du opsat betingelser for handlen, så skal de rette ind og du kan i princip sende dem rykkere/inkasso. |
ja ja. Men så har du dem sandsynligvis ikke som kunder længere. Men det offentlige plejer at være en sikker betaler. Så ro på. Mit råd: Spørg dem, hvordan de plejer at betale - og indret dig efter det. Det giver mest fred i sindet. |