Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettet indlæg

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin:
Jeg forstår regelsættet, men accepterer det ikke uden i det mindste at stille spørgsmåltegn ved det.

Og her er fejlen, så luk din Amino konto. Opret dit eget iværksætter forum, så bestemmer DU reglerne, og tolker dem som DU vil. - Her er der andre der gør det!

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er godt klar over, at der er forskel på at bryde reglerne og stille spørgsmåltegn ved dem, ikke? Der er vel ingen grund til at slette kontoen, så fremt jeg ikke forsætter med at spamme (uden i det mindste at betale for det først).

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære venner

Skal vi ikke lige finde julehumøret frem ? :-)

Martin, reglerne blev lavet, fordi Amino blev væltet til i reklamer og vi havde brug for penge.
Derfor slog vi to fluer med et smæk og fik fjernet mange reklamer og fik en bedre økonomi.

Det svære har været at vurdere hvad der var reklame derefter, fordi mange har prøvet at skjule det, for at slippe for at betale.

Derfor har vi lavet reglerne lidt firkantede og det kan nogen gange ramme lidt skævt/hårdt som i dit tilfælde, der klart ligger på grænsen.

Jeg håber du forstår det lidt bedre nu :-)

Og skal vi så ikke hygge og lave lidt forretning?

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Der er vel ingen grund til at slette kontoen, så fremt jeg ikke forsætter med at spamme

Det synes jeg da der er. - Det har jo sådan set ikke noget med Amino at gøre. - Du har bevæget dig ind i en privat virksomhed. Her er der noget der har stillet nogle regler op for 'dit ophold' - Dem skal du ikke stille spørgsmålstegn ved, dem skal du bare acceptere. Vil/kan du ikke det, så må du jo gå igen.

Det gælder sådan set i mange af livets forhold. - Reglerne er ikke frie. Din frihed består i om du vil være her.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for et sobert svar. Jeg forstår det godt ;) Diskuterer det blot :P

Glædelig jul!


Martin Thorborg:

Kære venner

Skal vi ikke lige finde julehumøret frem ? :-)

Martin, reglerne blev lavet, fordi Amino blev væltet til i reklamer og vi havde brug for penge.
Derfor slog vi to fluer med et smæk og fik fjernet mange reklamer og fik en bedre økonomi.

Det svære har været at vurdere hvad der var reklame derefter, fordi mange har prøvet at skjule det, for at slippe for at betale.

Derfor har vi lavet reglerne lidt firkantede og det kan nogen gange ramme lidt skævt/hårdt som i dit tilfælde, der klart ligger på grænsen.

Jeg håber du forstår det lidt bedre nu :-)

Og skal vi så ikke hygge og lave lidt forretning?

De bedste hilsner

Martin

 

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)