Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettet indlæg

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det samme skete i den sidste tråd jeg startede angående refusion af løn under barsel. Straks stod der en klar med et godt tilbud til at klare det for mig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin:

Carsten Kvist:

Det må du jo mene at det er, da du gerne ville have din reklame her, så har de jo da nogen værdi?!

Jeg ville hjælpe en bekendt (iværksætter) med at skabe intersse for hans sprit nye produkt, på et forum for iværksættere. Vi har klart forskellige opfattelser af hvornår noget er en reklame, og specielt hvornår det er MIN reklame.

Altså det bliver ik mindre reklame, fordi du smider et link for en ven. Reklame er reklame, og så er det sku irrelevant, hva der reklameres for. Du opretter en tråd med det formål, at der skal skabes eksponering = reklame. Reklame kræver Amino+, og det er vel relativt simpelt at overskue...

Så behøver man vel ik gradbøje reklame, for så opretter alle bare flere profiler eller får andre til at lave reklame for sig, og dermed omgås reglerne...

Utroligt folk kan blive sure over, at de ik bare frit kan spame et forum til, uanset hvad det er for et forum! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Utroligt folk kan blive sure over, at de ik bare frit kan spame et forum til, uanset hvad det er for et forum! 


Jeg er skam ikke sur, og det er skam ikke spam

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Det er jo ikke kun retten til promovering, der følger med. Der er så mange andre fordele. :-)
Hvilke? ;-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Roberts.dk:

John Nielsen:
Det er jo ikke kun retten til promovering, der følger med. Der er så mange andre fordele. :-)
Hvilke? ;-)

Du kan jo tjekke siden om Amino Plus :

http://www.amino.dk/plus/plus.aspx

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Jeg er skam ikke sur, og det er skam ikke spam
du ser sur ud - og for pokker da er det spam af værste karakter mand 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ok - der står jo "bl.a. " - indebærer dette, at hvis man som PLUS indberetter en funktionsfejl på Amino, så bliver denne fejl også rettet på mindre en 2 - 3 måneders tid?

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
og for pokker da er det spam af værste karakter mand 


Man er ekstremt fintfølene hvis man mener at en henvisning til en dygtig designers facebook side er "af værste karakter".

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin:
Man er ekstremt fintfølene hvis man mener at en henvisning til en dygtig designers facebook side er "af værste karakter".

Man er ekstrem ufølsom hvis man vil omdanne et iværksætter forum til stedet hvor man opfordrer til facebook likes Amino ville jo blive bombet ned-

Du er tabt for virkeligheden synes jeg og skader dig selv, Jeg ville aldrig turde gøre forretninger med en der mangler situationsfornemmelse i den grad

Tag nu bare og æd den. Du har vel ikke fået meget medvind og ligner soldaten - der synes han er den eneste i kompagniet der går i takt . Det er sagen ikke værd og du skader snarere ham du vil hjælpe end du vil gavne. Det nogen spørger om er måske - får du en gave - en service - ved at promovere hans side. NEJ sikkert ikke men så tag og få lidt kontant med virkeligheden

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan sætte pris på at i forsvarer Amino i så høj grad, men er stadig af den holdning at det er at overreagere at kalde det for spam, og latterligt at sende mig en mail hvor jeg får at vide at det er ok at "spamme" hvis jeg betaler 99kr om måneden.

Det er altså ikke spam hvis jeg betaler for at lave indlægget.

Men misforstå ikke et sekund, at jeg godt forstår reglerne; "ingen promo eller reklame hvis du ikke betaler". Jeg vælger blot at stille spørgsmålstegn ved grænsen for spam/reklame går, i forhold til at dette er et forum hvor iværksættere kan (burde kunne) hjælpe hinanden.

En dygtig iværksætter har fået min opmærksomhed, og jeg syntes at hans side og produkt fortjener at blive delt. 

Lige pludselig gør det mig til skurken.

Jeg er vist langt fra den eneste uden situationsfornemmelse. 

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)