Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny i iværksætterbranchen - hvilke valg skal jeg træffe?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Solrød Strand
Tilmeldt 21. Dec 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny i iværksætterbranchen og ved ikke rigtigt, hvordan jeg skal komme i gang. Jeg har for lidt over et år siden fået en ide, som jeg senere har fulgt op på. Idéen har vist sig faktisk at være langt bedre end jeg havde regnet med. Jeg står bare med et problem. I mit projekt har jeg meget brug for "programmørfærdigheder". Jeg besidder dog ikke nogen form for færdigheder inden for dette område.

Derfor har jeg brug for lidt hjælp, af nogle der har erfaringer inden for området. Skal jeg betale en programmør for at lave mit arbejde, som muligvis vil kræve mange timers arbejde? eller skal jeg prøve at finde en arbejdspartner, som har en programmøruddanelse eller erfaringer med programmering?

Hvis du synes det sidste sprøgsmål er mest relevant, skal det siges jeg er ret ung. Derfor leder jeg efter en yngre person, som taler sammen "sprog" som mig. 

Hvis du gerne ville høre mere eller har nogle gode råd til mig, må du meget gerne kontakte mig på min mail: vflindt1@hotmail.com

På forhånd tak 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

For starters learn THE most important skil!!

Marketing and Sales

for me, that came in the form of a book called "Book Yourself Solid®"

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har, og vil altid mene at hvis du er tidligt i dine planer, og har begrænset kapital, så er en partner uden tvivl det mest rigtige. Et team med ejerandele  og forskellige kompetencer, slår en fastansat med længder.

Når du finder en partner skal du dog forberede dig på hvad DU bidrager med. Glem for et øjeblik at du har idéen (dem har vi alle) og tildel den 0 i værdi. Hvad har du så? Kontakter? marketings erfaring? salgs erfaring?

Sørg for at i får en dynamik hvor i finder hinanden som ligeværdige, og ikke på noget tidspunkt føler at den ene arbejder for den anden.

- Når det er sagt, så er det bare mine 2 cents, og i skal selvfølgelig finde den rytme der passer jer bedst

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 21. Dec 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thanks for the advice Phillip!

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 21. Dec 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge dig Michael, vil du vælge at ligge det lidt væk og skabe dig nogle erfaringer i stedet. Er det forstået rigtigt? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)