Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøjvirksomhed: Fra vision til virkelighed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Vi er to 20-årige drenge, der har et brændende ønske om at opstarte vores eget tøj-brand.
Kort og godt har ingen af os nogen form for erfaring indenfor, hverken design, marketing eller andre relaterede kompetencer. Vores første produkt bliver en t-shirt.

Vi har dog både en passion for at skabe et succesfuldt og personlig præget brand, med rødder i de klassiske og tidsløse designs.

Vores spørgsmål er:

- Kan det betale sig at hyre et outsourcing firma, til at oprette kontakten med en bestemt fabrik.

- Prisen for opstart af en funktionel webshop inkl. mobiloptimering.

- Hvad er jeres erfaring med adwords, søgemaskineoptimering og annonceringer på eksempelvis Facebook.

Vi venter spændt på feedback.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SeeTow

Rigtig spændende projekt! Hvis i virkelig brænder for det, skal det nok lykkes! 

1.: Hvis i har tænkt jer at få jeres tøj produceret i f.eks. asien eller nogle af de baltiske lande, kan der være mange faldgruber. Derfor er det ret så vigtigt at få kontakter i det pågældende land, som så kan skaffe jer en aftale. Dernæst kommer der jo så længere leveringstid, hvilken kan betyde at i kan komme til at vente længe på bare at få jeres prøvetryk hjem. Prøv at forhør jer hos Dansk Mode og Textil som har kontakter i flere lande. http://www.dmogt.dk/ 

2.: EDIT: Man må ikke give tilbud hvis man ikke er Amno Plus - helt fair. Derfor er svaret slettet :)

3.: Adwords og søgemaskineoptimering er et must hvis i vil frem på søgemaskinerne. Annonceringer på facebook kan også være rigtig effektive, hvis man bare gør det rigtigt. :) 

God jul

/Nicolaj

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Gajhede :
 

2.: Nu hvor i er iværksættere OG er brugere på Amino, så kan jeg give jer et rigtig godt tilbud på en webshop - selvfølgelig med responsivt design (mobil- og tabletoptimeret). Send mig en mail på nicolaj@flymedia.dk så kan vi få en snak om jeres projekt. 

Hov hov, du er da ikke Amino Plus Smile

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Jeg er ikke helt med på hvad du mener? :)

/Nicolaj

EDIT: Det fandt jeg så ud af, tak for påmindelsen.

Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode og hurtige svar på vores henvendelser.
Med hensyn til en dansk produceret prototype.
Kan det lade sig gøre og hvad ligger prislejet på?

- SeeTow

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)