Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af billige links på danske hjemmesider

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg er på det sidste begyndt så småt at købe links fra forskellige danske udbydere. 
Indtil videre har jeg prøvet at købe linkpakker fra disse  to hjemmesider:


http://www.seotext.dk/linkbuilding/
http://seo-pakker.dk/link-pakker/

Jeg er udemærket klar over at Google ikke er glad for at man køber links, tilgengæld ved jeg at man sagtens kan købe et par links uden at der sker nogen skade. 

De fleste danske linkbuilding udbydere er utrolig dyre, og når man er i start fasen af et projekt, er det ikke altid man har lyst til at smide mange hundredetusinde kroner efter links.

Jeg vil utrolig gerne høre jer, om I har nogen erfaringer med at købe links på diverse hjemmesider?
Jeg er så småt ved at teste forskellige billige udbyder på små hjemmesider for at se hvilket effekt de har.

Indtil videre har jeg ikke haft nogen resultater fra seotext.dk, den side jeg har købt links til hos dem har ikke rykket sig nogen pladser på Google. (Der er nu gået ~2 måneder).
Det skal dog siges at jeg stadig hellere ikke kan se linksne i Google webmaster tools, så jeg er begyndt at undre mig over om de overhovedet har bygget nogle links, eller om det rent ud sagt er et scam. 

Hos Seo pakkre prøvede jeg at købe deres guldpakke, hvilket har resulteret i at jeg er rykket 6 pladser op på Google efter ~2-3 måneder.
I google Webmaster Tools kan jeg nu se 50 links fra dem(Hellere ikke 100+ som de ellers havde lovet?).

Jeg har set at man også kan købe MEGET billige links på Fiverr f.eks. hvilket jeg på ingen måde har haft lyst til at prøve indtil videre.
Jeg er meget interesseret i at høre om jeres erfaringer med at købe links hos forskellige udbydere, har i prøvet nogle af de 2 jeg har teset, og hvis ja hvad resultater fik I?
Alt erfaringer om køb af links på Fiverr og andre mini transactions sites vil jeg også meget gerne høre om!

Jeg mener personligt at man sagtens kan mixe købte links med naturlige og dermed opnå meget hurtigere resulater (Jeg ved godt nogen af jer er uenige).

Tak fordi i gad at læse med og evt svare! 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ikke selv købte links, da jeg jo har læst at det ikke er godt.. Og det er også en udgift for mig... 
Men det tager sindssygt lang tid og få de gratis links.. har dog haft held til at have nogle bloggere og magasiner til at linke til mig... Men hvor lang tid går der, før jeg kan se effekt af det??

Du er rykket 6 pladser op - Hvor ligger du så nu?? :)

Min side ligger på side 11 - Så der er vel kun 110 to go ;) - Hvor lang vej er det?? :)

Er det relevante links du køber dig til, og hvor meget rank har de?? :)

Mvh. Mark - Konkurrencer NONSTOP 

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark! Tak for svaret.

Jeg er helt enig i at hvis man kan undgå købte links er det en fordel, hvis man har en hjemmeside der er så interessant at folk gider at skrive om den af sig selv.
Desværre er det ikke rigtig sådan når man har affiliate sider og andre mindre projekter. :-/

Min side lå på side 3 og ligger nu på side 2, så jeg har faktisk været utrolig positiv overrasket over hvor meget det har givet, ifht. hvad jeg har betalt.
Jeg mener at folk ofte kan være overhysteriske når det kommer til at købe links, men det er blot min mening.

Dog skal det siges at der er nogen services som man skal holde sig langt fra, jeg forsøger blot at finde ud af hvilke nogen man får gode billige resultater fra, som bla. den ene jeg har nævnt.
Forhåbentligvis så lykkedes det mig at finde flere gode udbydere, det virker dog som lidt af en jungle... 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en side du har?? :) 

Mvh. Mark 

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par mindre website omkring aktiehandel og handel med valutaer.
Dermed ikke de hårdeste keywords at ranke på, men langt fra hellere ikke de nemmeste, da der er utrolig mange ligene sider.

 Når man har hjemmesider som disse er det ret essentielt at købe nogle links, det er derfor jeg er på udgik efter flere hjemmesider som seo pakker,
da man helst ikke skal købe links til alle sine hjemmesider de samme steder... :-) 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person
Fra København K
Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov tråd, som udgangspunkt er det at købe links samt andre greyhat/blackhat metoder et stort tabu at snakke om på de fleste forumer, som jeg fornemmer det. (Medmindre man aktivt besøger et blackhat forum altså)

Jeg har forsøgt mig flere gange at købe links på Fiverr, det er naturligvis forskelligt fra sælger til sælger hvordan kvaliteten er, men i det store hele har jeg haft mange dårlige oplevelser der inde. Jeg købte links på et tidspunkt, jeg tror der stod 200 links+, men da jeg så flere måneder hen så min backlink profil på ahref var der mere end 42.000 links, hvilket har stor chance for at resultere i straf af en hjemmeside. Så det vil jeg helt klart fraråde ud fra mine personlige erfaringer. Der er mange af disse former hjemmesider, også SEOclerks.com, den er dog lidt bedre end Fiverr, så hvis du virkelig vil være nærig så brug den i stedet;)) Jeg kender ikke de danske hjemmesider du linker, men det kan være jeg prøver den du har haft gode oplevelser med på et tidspunkt. 

God dag! 

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvilken prisleje taler vi om mht links?

...og giver det mening udelukkende at koncentrere sig om links og ikke resten af SEO strategien?

Hvis man orker at at lave lidt analyse kan man forholdsvist hurtigt finde ud af hvordan der linkes til ens konkurrenter, og hvilke spillere der er på markedet. Man opdager mange sjove ting - feks hvad har canada goose webshop at gøre på en IT hjemmesides underfolder :)

Og lad os nu bare diskuttere det åbent, så metoderne ikke bare kendes af de få der tjener på det- det er sådan internet fungerer.

www.isos.dk- IT support

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at I ikke er bange for at diskutere dette emne
Jeg er helt enig i at dette er sådan internettet fungerer, det er noget juks at prøve at skjule sine guldkorn.  

Som Jacob nævner kan det godt være et tabu at snakke om på mange forums.
Jeg er helt enig i at noget af det bedste man kan gøre er at "stjæle" de gode links fra ens successfulde konkurrencer.

De vigtigste to ting som jeg ser det, er onpage seo og backlinks.
Med onpage mener jeg både meta og de standard ting fra SEO listen som mulighed for at dele gennem sociale medier, sitemap mm.

Hvad tænker I er det vigtigste? 

Edit: Så lige dit spørgsmål omkring prisleje, og det afhænger meget af kvaliteten vil jeg mene.
Hvis man blindt betaler et firma flere tusinde kroner for et par enkelte link, som med stor sandsynlighed ikke er så relevante,
så vil jeg mene at man snyder sig selv godt og grundigt, det derfor jeg er stor tilhænger af de billigere hjemmesider som nævnt i den originale post øverst. 

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter P.:

Dejligt at I ikke er bange for at diskutere dette emne! 
Jeg er helt enig i at dette er sådan internettet fungerer, det er noget juks at prøve at skjule sine guldkorn.  

....

Edit: Så lige dit spørgsmål omkring prisleje, og det afhænger meget af kvaliteten vil jeg mene.
Hvis man blindt betaler et firma flere tusinde kroner for et par enkelte link, som med stor sandsynlighed ikke er så relevante,
så vil jeg mene at man snyder sig selv godt og grundigt, det derfor jeg er stor tilhænger af de billigere hjemmesider som nævnt i den originale post øverst. 

Jeg fik i en anden tråd at vide at noget som profferne anser som  irrelevant er meta descriptions - hvilket er  noget de "SEO kyndige" hele tiden prækker om som værende vigtigt . Bliver "vi uvidende" så egentlig bare vildført fordi de ikke vil afsløre deres "hemmeligheder" ? Ja, det tror jeg.

Tilsyneladende er det der er væsentlige Onsite: Søgeord (flere) - hjemmesidenanvn - URL med søgeord - Titel - ????

Hvilken rækkefølge og hvad mangler?

Et par (2stk) backlinks fra SEO/spam kataloger kan gøre underværker hvis kvaliteten er OK - jeg har brugt http://openlinkprofiler.org/ på samme branche som jeg og der dukker virkelig sjove ting frem. Tag et kig.

Kvalitet : Hvis jeg køber SEO optimering så vil jeg kræve at de leverer varen. Dvs der skal være en klar defineret mål, såsom at jeg skal være på første side på de søgeord der er aftalt. 

www.isos.dk- IT support

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)