Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indjening aggregator ala Bownty

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, 

Hvordan bliver en aggregator (ala Bownty som samler alle deals ét sted) typisk betalt? Det er jo sjældent, at et lille dealsite har en direkte affiliate-aftale, som aggregatoren kan benytte sig af. 

Laver de en CPC eller CPA aftale - og hvordan bliver denne aftale eksekveret, når der nu ikke er et stort affiliate-netværk til at administrere aftalen?

Jeg håber, der er et par klog hoveder med et par kloge svar :D

Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Bownty Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg har en kollega til at svare din email til os i går.

Vi laver CPC, CPA eller hybrid-aftaler alt efter situationen. I tilfældet med nye partnere kører vi altid CPC indtil begge parter er sikre på partnerskabets performance og inden der investeres alt for mange tech ressourcer.

Ift. det lidt mere generelle i dit spørgsmål, så kan jeg godt afsløre, at der findes 3. parts trackingscripts til de af vores partnersites, som ikke kører affiliate markedsføring gennem netværk normalt. De klassiske netværk tager i øvrigt ofte en god bid af kagen som man derved undgår.

Alt det bedste.

Steffen
Bownty

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

tak for dit svar - og for mailen :-)! 

Det var lidt anden del i dit svar jeg fiskede mest efter (3 part trackingscripts). Uden at afsløre for meget, kan du da fortælle lidt om dem? Er de tidskrævende? (Jeg går ud fra at I skal have en individuel løsning til hvert dealsite). 

 - Det er rigtig flot, det du har bygget op. 

Mvh Mikkel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)