Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EL Webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er.

Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med at uddanne mig som elektriker, med speciale i bygningsautomatik, og min interesse for iværksætteri brænder stadig i mine hænder, og vil den nok gøre altid. Jeg har derfor haft tanker om at have en webshop kørende ved siden af. I første omgang skal dette ske ved ingen alt for stor investering, da jeg på nuværende tidspunkt lever på SU, og at det med webshoppen skal ses an, om det er muligt at have både fuldtidsjob som elektriker, og køre en webshop ved siden af.

Jeg har haft i tankerne at webshoppen skal indeholde el artikler, da det er der min viden er størst. Mit spørgsmål er så om i ved hvor stor avance der er i denne branche, hvor stor en konkurrence der er, og om i kender nogle leverandør som eventuelt yder dropshipping, og jeg derfor ikke behøver at have så stort et lager i første omgang.

 

På forhånd mange tak for hjælpen, og glædelig jul til jer alle der ude! :)

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilken form for elektronik du vil forhandle.

På min webshop forhandler jeg højtalere, og det er ikke fordi at avancen er meget stor, vil tro at det i gennemsnit er 1,5, dog henter vi det hele hjem på salg af tilbehør, som computer sleeves, diverse kabler osv.

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

FBT:

Det kommer meget an på hvilken form for elektronik du vil forhandle.

På min webshop forhandler jeg højtalere, og det er ikke fordi at avancen er meget stor, vil tro at det i gennemsnit er 1,5, dog henter vi det hele hjem på salg af tilbehør, som computer sleeves, diverse kabler osv.

Jeg har haft i tankerne at det skulle være ganske almindelige el artikler, altså stikkontakter m.m. - Men generelt vil alt elektronik være interessant. :)

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at avancen der er bedre end højtalere, uden at vide det. Gerneralt bare diverse kabler plejer at være en fin 2 gange avance, i hvert fald fra min leverandør, som også har disse artikler.

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

FBT:

Jeg tror at avancen der er bedre end højtalere, uden at vide det. Gerneralt bare diverse kabler plejer at være en fin 2 gange avance, i hvert fald fra min leverandør, som også har disse artikler.

Okay, har du muligvis nogle leverandør du kunne anbefale?

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 53
Fra  SSDVPS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du tør tage springet som online butiksindehaver, så er du hjertens velkommen til at få et rigtigt godt tilbud på en shop hostingløsning skræddersyet til dig :)
Rigtig god jul fra os til dig!

Med venlig hilsen
Ronnie - ronnie@iodc.dk
http://iodc.dk 

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også i længere tid haft en stor interesse for droner, og kunne godt tænke mig at sælge samle selv sæts, og selvfølgelig alle andre komponenter der medfølger. Så man kan få tilpasset sin drone. Jeg er bare stadig lidt i tvivl om hvor stor et marked det er i Danmark endnu, er det eventuelt noget nogen her har erfaring med? :)

Det vil sige at shoppen skal tilbyde alt inden for fjernstyret droner m.m. altså lige fra kamera til propeller.

På forhånd mange tak for svaret, og glædelig jul derude! :D

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)