Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkøb en lille start up pakke til webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksætter

Findes der ikke sådan startup pakker man kan lave inkøb på ? fx 5 produkter af 20 varianter?

i dette tilfælde vil jeg starte en smykke web-shop online.

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en email til nogle forskellige forhandlere, eller eksisterende webshops, som forhandler nogle produkter der falder i din smag. De vil som oftest gerne være behjælpelig. Hvis det fungere, du sælger ud, og kan overskue de forskellige aspekter i at have en webshop, så kan du jo tage kontakt til en grossist og lave en større ordre. Din pris afspejler ofte din kvantitet. Køber du stort ind har du stor avance, og køber du småt ind har du små avancer. Men alle starter et sted, og det lyder som en fin løsning, at købe fx. 5 x 20 stks. ind, for at se om dit koncept hænger sammen. 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke huske hvad de hedder, men for et par år siden, var jeg inde på en side, hvor man kunne får en webshop gratis, og hvis man ville, så kunne man bare klikke på de varer man ønskede sig, så blev de lagt i shoppen, og så var man i gang (dropshipping). Måske de stadig findes, og nogen kan huske hvad de hedder. :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)