Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App til remindere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg får dagligt mange telefonopkald med bestilling for varer der skal sendes til kunden samme dag eller dagen efter.

Lige nu skriver jeg ordrerne ned på et stykke papir og laver senere ordre/faktura i e-conomics
Dog sker det indimellem at jeg pga. travlhed eller anden forstyrrelse ikke får kigget på sedlen og forsinker eller glemmer kundens ordre. Jeg fanger den som reglæe når jeg har en koncentreret kontordag hvor jeg får ryddet op i sedler mv.

Bruger I en app til smartphone, hvor det er nemt og hurtigt at indtaste sådanne ordre og få remindere senere på dagen eller dagen efter? Jeg har brugt kalender app indimellem, men synes godt det indimellem kan være lidt besværligt.

TAK - og go Jul.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har på min iphone en app, som telefonen er født med, som hedder "Påmindelser". Der kan du lave en påmindelse, og vælge hvornår, hvordan og hvor ofte du ønsker påmindelserne. Men min erfaring siger mig, at det tager længere tid at kaste påmindelsen ind i telefonen, end bare at få arbejdet gjort.. Sådan har jeg det i hvert fald selv. Og hvis jeg tager telefonen mens jeg er ude go handle, og jeg skal lave noget når jeg kommer hjem, så skriver jeg bare hurtige stikord ind i mine "Noter" på telefonen, og så har jeg gjort det til en vane at åbne/tænke på mine noter.

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - jeg det såmænd ikke fordi jeg vil udsætte arbejdet, men mere at jeg ikke lige er der hvor arbejdet skal udføres.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)