Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan god SEO betyde!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Jacob Lind SEO Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en virkelig god historie Henrik, den kunne jeg godt tænke mig lidt flere virksomhedsejere hørte.

SEO er et marked mange mangler tillid til i dag, pga. det høje antal af selverklærede eksperter, der driver priserne ned i uopnåelige højder og ødelægger markedsføringsmetodens ry.

Hvad jeg ikke ville give for sådan en kommentar på min hjemmeside!

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for det :)

Og kan da tilføje at her, snart 2 år efter jeg skrev dette indlæg. Ja det er jeg stadig kunde samme sted og er stadig meget tilfreds med deres arbejde :)

Vh

Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kunne da være ret interessant at høre hvad en god omgang SEO koster, nu hvor der også er kommentarer om at nogle presser prisen ned, men heller ikke har de rigtige kompetencer ?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke være mere enig, SEO skal man helt klart ikke spare på

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Jacob Lind SEO Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Jeg kan kun tale ud fra hvordan vi gør det i mit bureau: Jacob Lind SEO

Prisen afhænger af to faktorer: sværhedsgraden af opgaven og omsætningen i dit firma.

Vi lægger utrolig meget vægt på at vores tilbud giver din virksomhed en positiv ROI (return on investment). Derfor giver vi dig et forslag er der beregnet ud fra både din og vores virksomheds perspektiv.

Som regel tager vi størstedelen af risikoen på egne skuldre, ved at sætte en lav månedlig pris der vil dække vores omkostninger for kampagnen, og så sætter vi en bonus for enden når vi har opnået de lovede resultater. Vores månedlige priser ligger på alt fra 4000-50000.

Vi er ikke det billigste bureau, men vi er nok det eneste der garanterer succes. Derfor siger vi også nej til nogle opgaver.

Lad mig endelig vide

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)