DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google merchant konto skat USA

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en app klar til google play og skal i den forbindelse angive nogle oplysninger som omkring skat i USA

Nedenstående er under app udgivelsen

Amerikanske eksportlove 

Jeg accepterer, at min softwareapplikation kan være underlagt amerikanske eksportlove, uanset min placering eller nationalitet. Jeg erklærer, at jeg har overholdt alle relevante love, herunder eventuelle krav for software med krypteringsfunktioner. Jeg garanterer, at min applikation må eksporteres fra USA i henhold til disse love.

https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/113770

Desuden skal jeg også under min wallet konto under indstillinger indsende skatteoplysninger til USA hvor jeg angiver jeg ikke er amerikansk statsborger og kommer så til et vindue hvor jeg skal opgive firmaoplysninger og skrive under mit navn. Dog får jeg denne smøre.

Under penalties of perjury, I declare that the payee providing this certification is not a United States person (i.e., a citizen or resident of the United States as determined for U.S. federal tax purposes, a corporation or partnership created or organized in the United States or under the law of the United States or of any State, any estate that would be subject to U.S. federal income tax on income from sources without the United States which is not effectively connected with the conduct of a trade or business within the United States, or any trust if a court within the United States is able to exercise primary supervision over the administration of the trust and one or more United States persons have the authority to control all substantial decisions of the trust), that the income to which this certification relates is not effectively connected with the conduct of a trade or business in the United States, and that the undersigned has examined the information on this form and to the best of my knowledge and belief it is true, correct, and complete.

Furthermore, I authorize this form to be provided to any person that has control, receipt, or custody of the payment to which I am entitled or any person that can disburse or make the payments to which I am entitled.

Jeg har ingen som helst forstand på dette, er der nogen der kan hjælpe med forståelsen og om det har nogle konsekvenser eller betydning?

Kim

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)