Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla ekspert søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.axelgaard-smykker.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en Joomla ekspert der kan lave nogle tilpasninger i Joomla og Hikashop. 
Gerne en der er at finde i nærheden af Haderslev - Sønderjylland. 
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få hjælp med Joomla og andre opgaver hos Amino Freelancer. Der står eksperter klar til at hjælpe dig, og til den bedste pris, da freelancerne er i konkurrence med hinanden. Få de første bud med det samme. Det er uforpligtende og 100% op til dig om du vil vælge en vinder.

Opret din opgave her.

Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Axelgaard

Jeg har godt nok ikke hjemme i sønderjylland, men du er velkommen til at kontakte mig alligevel.

Ønsker du det skal være folk fra sønderjylland har jeg flere forbindelser der kan hjælpe dig.

Jeg kan fanges på brian@nowweb.dk

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Mojn...

Æ æ fra Synnejylland or hæ got fårstan å Jumla. Æ hæ snart arbe mæ Jumla i 14 år. 😊

Jeg har stor erfaring med Hikashop, hvor jeg supporterer flere kunder med netop Hikashop.

Da vi har kunder over hele landet, er det ikke noget problem at hjælpe dig. Det kan klares med f.eks. Teamviewer hvor du kan følge med på din skærm samtidig med at vi snakker over telefonen.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at ringe for en uforpligtende snak.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid imponerende med folk som har mere erfaring med joomla end det har eksisteret ;)

Joomla fylder 10 år i 2015 :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Joomla fylder 10 år i 2015 :)

Ja, men Joomla er bygget på det ældre system Mambo, så man kan nu alligevel uden at lyve, påstå at have arbejdet med i længere tid ;)

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid imponerende med folk som tilsyneladende har brug for at kommentere, at der var noget der hed Mambo før Joomla for at retfærdiggøre antal års erfaring.

Mambo / Joomla ... Hvad kan Kunder/personer der ikke kende historien bruge den information til? 😉

Uanset hvor mange års erfaring med det ene eller andet, så har trådstarteren brug for hjælp til Hikashop.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomlakonsulenten.dk:
Altid imponerende med folk som tilsyneladende har brug for at kommentere, at der var noget der hed Mambo før Joomla for at retfærdiggøre antal års erfaring.

Øhh bøhh Skype-ItWasntMe jeg kommenterede på at Ronnikc ikke mente at DU kunne have 14 års erfaring med Joomla, da det kun har eksisteret i 10. Så det var faktisk en slags serviceinformation til dit forsvar.  Jeg har selv sølle 2 måneders erfaring med Joomla.

Fra Thorsø
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 334
Fra  Joomlakonsulenten.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

Min kommentar var et svar til Ronnies indlæg... ;)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må i ikke komme op og slås jeg julenisse drillede bare lidt ;)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)